Iš pavadinimo galima spėti, kad toks ratas adaptuotas ekstremalioms bekelės lenktynėms, siekiant sumažinti rato pažeidimo tikimybę. Dėl šešiakampio protektoriaus rašto, padanga turėtų puikiai sukibti su įvairiausiais kelio ir bekelės paviršiais.
Kiekvienas šešiakampis protektoriaus blokas turi atskirą oro kamerą, tad pradūrus padangą, ekipažui viso rato keisti nereikės – pakaks pakeisti pažeistą bloką. Tai leis sutaupyti nemažai laiko.
Pagal šią viziją, koncepcinės padangos gali būti naudojamos tiek visureigiams, tiek sunkvežimiams, o šoninės padangų dalies spalvą galima rinktis iš visos spalvų paletės.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!