Testų metu pagrindinis dėmesys buvo skiriamas pernai atnaujintam „Audi RS 3“ modeliui, kuris, gamintojo teigimu, pasižymi geriausiais dinaminiais parametrais savo klasėje. Sukimo momento skirstymo sistema ir tik „RS“ versijai pritaikyti važiavimo režimai leidžia lengvai provokuoti automobilį ir tiksliai jį valdyti.
Galia pasirūpina penkių cilindrų 294 kW (400 AG) motoras, o 500 Nm sukimo momentas užtikrina dar greitesnį atsaką į akceleratoriaus paspaudimą. Nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 3,8 s ir gali išvystyti 290 km/val. maksimalų greitį. „RS 3“ taip pat išsiskiria atletiškų formų kėbulu, „RS“ sportine išmetimo sistema ir nauju prietaisų skydeliu.
Tiesa, „Audi RS 3“ automobiliai testuose dalyvavo gana kukliai, nes žurnalistai juos išbandyti galėjo tik slalomo trasoje ir „briedžio teste“. Tuo tarpu trasoje buvo galima gerokai pagainioti RS hierarchijoje aukščiau esantį modelį – „Audi RS 4“, kuris apjungia galią ir itin praktiškas kasdienes savybes. Po jo kapotu – 2,9 l TFSI 331 kW (450 AG) ir 600 Nm motoras, leidžiantis iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,1 sekundės. Tempą ir trajektorijas trasoje diktavo „Audi driving academy by Autojuta“ intruktoriai, todėl nepaisant itin nelygios „Nemuno žiedo trasos“, buvo galima pasimėgauti greičiu ir dinamika.
Tuo tarpu prie traukos lenktynių starto stojo du greiti, bet savo dvasia itin skirtingi modeliai: RS 6 ir elektromobilis „e-tron GT“. Pirmasis su 4 litrų V8 varikliu ir 600 AG pagreitėja iki 100 km/val. per 3,6 sekundės. Tuo tarpu, „Audi e-tron GT“su 598 AG tai padaro per 4,1 sekundės. Tačiau čia esmė yra ne skaičiuose, nes tokio mažo skirtumo žmogaus smegenys gali ir nesuvokti. Tokiame teste puikiai atsiskleidė su kiek mažai dramos elektromobiliai gali atlikti tą patį darbą, palyginus su benzininiais giminaičiais.