Japoniškų automobilių gerbėjus vienijantis JDM LT klubas pasakoja į ekspoziciją atrinkęs ne tik įdomiausius tolimosios Rytų šalies gamintojų modelius, bet ir tokius egzempliorius, kurių savininkai tikrai turi ką papasakoti, mat yra išlieję ne vieną prakaito lašą konstruodami, modifikuodami ir kitaip dirbdami, kad jų vairuojama transporto priemonė būtų viena ir vienintelė tokia.

Selmas Adomonis, JDM LT atstovas, sako, kad dar prieš metus „Auto Bazar“ parodoje ekspozicija buvo mišri, joje Europoje pagaminti automobiliai stovėjo greta japoniškų. Šiemet sprendimas organizuoti teminę ekspoziciją gimė iš noro paskatinti automobilių mėgėjus pasitempti ir siekti, kad jų modifikuojamas automobilis atitiktų ne tik Lietuvos, bet ir Europos automobilių kultūros lygį.

„Nors japoniškų automobilių matome, tačiau dažnu atveju europietiški modeliai yra modifikuojami kur kas rimčiau nei kilę iš Japonijos. Labai norėtųsi, kad situacija keistųsi“, – kalbėjo jis.

Kas laukia parodoje

„Japoniški automobiliai Lietuvoje populiarėja, bet yra gerokai rečiau pasirenkami kaip platforma modifikacijoms. Norisi ne tik matyti tokių modelių daugiau, bet ir paskatinti automobilininkus įdėti daugiau pastangų, mat neretu atveju stovėdami greta europietiškų modifikuotų automobilių japoniški atrodo skurdžiai“, – kalbėjo S. Adomonis.

Tad smalsuoliai, užsukę į „Litexpo“ parodų rūmus, galės išvysti visko: ekspozicijoje bus net keli prabangūs ir išpuoselėti „Lexus“, tarp kurių – ir pirmosios kartos egzempliorius, tuomet, kai Japonijos automobilių gamintojas šį pristatęs, kaip reikiant nustebinęs pasaulį. Verta pastebėti, kad kai kurie sprendimai, tokie, kaip atskirais varikliukais valdomos oro sklendės salone, savotiškas trimatis prietaisų skydelis ir pan., verčia kilstelėti antakius ir dabar.

Ekspozicijoje vietos yra ir keliems skirtingiems „Toyota“ modeliams. Akį neabejotinai trauks „Corolla“ modelis, kurį atpažins ne vienas, užsukęs į „Auto Bazar“. Nors, atrodytų, kad tokių Lietuvoje nemažai, visgi į ekspoziciją atrinktas egzempliorius – ne tik išskirtinė Japonijos automobilių gamintojo versija, skirta mėgstantiems važiuoti greitai, bet ir turinti visas šiam modeliui skirtas apdailas, kurių dalis atkeliavo tiesiai iš Tekančios saulės šalies. Čia pat bus ir nedidukas, itin retai gatvėse matomas, MR2 rodsteris, besigiminiuojantis su britų „Lotus“. Oficialiais duomenimis tokių dviviečių kabrioletų Lietuvoje tėra 40, o benzingalviams galinę varomą ašį ir variklį gale turintis modelis primena netgi kai kuriuos „Porsche“ modelius.

Mėgstantys „Honda“ ženklą parodoje galės užmesti akį ir į kelis „Civic“ modelius, kokių sunkiai berasi ne tik Lietuvos, bet ir visos Europos gatvėse. Be to, parodoje vietos atsirado ir iš JAV atkeliavusiai „Honda“ giminaitei „Acura Integra“. Savininko teigimu, tokių automobilių šalyje – tik trys.

Tarp ekspozicijos geriausių egzempliorių bus ką veikti ir „Mazda“ gerbėjams, ypač tiems, kurie pasiilgo rotorinio variklio garso. „Auto Bazar“ bus galima pamatyti ir RX-7, ir RX-8. O tie, kuriuos žavi nedidukai rodsteriai, pamatys ir kelis legendinius MX-5 modelius, kurių savininkai, galvodami apie savo automobilių modifikacijas, nusprendė eiti visiškai skirtingais keliais.

Galiausiai vietos atsirado ir išskirtiniams „Nissan“. Didžiausias pyrago gabalas čia tenka „Nissan 200SX“ modeliui, kurie, prieš keliolika metų buvę itin populiarūs tarp automobilininkų, dabar yra kone visiškai išnykę. Taip pat vietos atsirado ir išpuoselėtam 370Z ir netgi itin „piktam“ „Nissan Skyline R33“ modeliui.

„Galvodami apie tai, ką norime matyti ekspozicijoje, stengėmės atrinkti tokius automobilius, kurie ir atspindėtų geriausius Japonijos automobilių gamintojų laikus, ir, tuo pačiu, būtų išties tokie, į kokius praeiviai atsisuka, paslapčia fotografuojasi greta arba negaili savininkams klausimų apie įvairias detales. Panašu, kad planas pavyko“, – džiaugėsi JDM LT narė Dina Sergijenko.

Pamatyti visą japoniškų automobilių ekspoziciją smalsuoliai galės rugsėjo 5-ąją, šeštadienį, Vilniuje, parodų rūmuose „Litexpo“, kur vyks paroda „Auto Bazar“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)