Speciali platforma internete, padėsianti įgyvendinti šį ambicingą projektą, vadinama „CarSaver“. Joje bus galima ne tik išsirinkti automobilį, bet ir pasirinkti pirkimo būdą (pavyzdžiui, pasiimti kreditą) ir įsigyti draudimą.
Procesas vyksta prie specialaus terminalo su liečiamu ekranu. Pirmiausia jie atsiras tik 25 „Walmart“ prekybos centruose. Jeigu pirkėjams kils kokių nors klausimu, jie galės paskambinti į klientų aptarnavimo centrą.
„CarSaver“ prie sandorių niekaip neprisidės – šiuos reikalus tvarkys tik pats pirkėjas ir pardavėjas. „CarSaver“, sėkmingo sandorio atveju, iš pardavėjo gaus sutartą premiją.
2016 metais „Walmart“ ir „CarSaver“ pristatė bandomąją programos versiją Floridoje, kur projekte dalyvavo 20 automobilių pardavimo centrų. Daugiau nei pusė „CarSaver“ platformos bandymų baigėsi automobilio pirkimu, o klientai vidutiniškai sutaupė daugiau nei 3 tūkst. dolerių (lyginant su vidutinėmis tradicinės rinkos kainomis).