Tačiau, norint įvertinti šios automobilių parodos augimą, reikėtų prisiminti ir jos ištakas.
2012-2013 „Instinct Society“ ir „Refresh Season Opening“
2012 metais bendraminčių grupė įkūrė „Instinct Society“ klubą, kurį apibūdina kaip nestandartinių automobilių bendruomenę. Pagrindinis šios komandos tikslas buvo organizuoti „Stance“ automobilių kultūros renginius.
Ši kultūra iš kitų išsiskyrė itin žemais automobiliais, papuoštais plačiais ratais ir kėbulo linijas neniokojančiais apdailos elementais.
Jau 2013 metais „Instinct Society“ bendruomenės nariai, padedami bendraminčių iš kitų automobilių klubų, išbandė savo jėgas organizuodami automobilių parodą. Parodos idėja gimė norint įvertinti, kaip dalyvaujantys automobiliai pasikeitė nuo praėjusių metų.
Į renginį universiteto aikštelėje iš viso susirinko 80 automobilių ir apie 1000 žiūrovų.
„Refresh14“
Pirmojo renginio sėkmė puikiai motyvavo organizatorius ir 2014 metais žiūrovai ir dalyviai išvydo stipriai patobulėjusį „Refresh14“, kuris sulaukė didesnio dėmesio ir iš užsienio automobilių entuziastų.
Tačiau net du kartus renginį užklupęs lietus bei noras toliau tobulėti privertė rimtai susimąstyti apie parodos vietos ir koncepcijos pakeitimą. Taip, vietoje renginio po atviru dangumi, organizatoriams gimė svajonė apie tokią parodą, kokią iki tol teko matyti tik per vaizdo įrašus iš Vakarų Europos ir Jungtinių Amerikos Valstijų.
Pirmasis renginys „Litexpo“
Sparčiai augantis „Stance“ kultūros lygis buvo puiki paskata augti ir „Instinct Society“ organizuojamoms automobilių parodoms. Idėja organizuoti renginį „Litexpo“ parodų rūmuose iškėlė daugybę naujų iššūkių. Pasikeitė parodos koncepcija, o pats renginys gavo naują pavadinimą – „Freshfit“, reiškiantį naują pradžią.
Išaušus renginio dienai, visas vargas atrodė visiškai to vertas: pro duris plūste plūdo žiūrovai, visą dieną galėję dairytis į geriausius Lietuvos „Stance“ stiliaus automobilius. Parodoje apsilankė dalyviai ir iš Latvijos, Estijos bei Rusijos.
Iš viso „Litexpo“ salėje buvo virš 80 atrinktų automobilių, o virš 3000 susirinkusių žiūrovų be parodos taip pat galėjo stebėti radijo bangomis valdomų automobilių „drifto“ varžybas, balsuoti už jiems labiausiai patikusį automobilį, žaisti stalo futbolą ar apsipirkti automobilinių prekių zonoje.
„Freshfit 2016“
Ko sulauksite šių metų „Freshfit 2016“ nestandartinių automobilių parodoje? Renginio plotas didėja trečdaliu, kiek vėlesnė nei įprastai renginio data, leis didžiausioje „Litexpo“ salėje išvysti dar daugiau dalyvių iš Lietuvos ir užsienio nei 2015 metais, žada organizatoriai. Taip pat susirinkusių lauks daugybė pramogų ir dar platesnė pardavėjų zonos pasiūla.