Nesupraskite klaidingai, suvokiama kokybė ir informacinė-pramoginė technologija niekada nebuvo geresnė – naujoji BMW 5 serija vėlgi juda į priekį abiejose srityse. Vis dėlto, kad ir kaip patraukliai tai atrodo, tą poveikį kiek susilpnina jausmas, kad viskas jau puikiai pažįstama. Iš esmės, tai yra BMW 7 serijos interjeras su centrine konsole kiek labiau patraukta vairuotojo link.
Viskas, ką palieti, dvelkia brangumu, o naujausios BMW „iDrive“ valdymo sistemos versijai sunku ką prikišti. Vienintelė priežastis rinktis ne 5-ąją, o 7-ąją versiją – norisi prestižo, kurį garantuoja didesnis skaičius. Plius, panašumai reiškia, kad nei vienas automobilis nesuteikia to ypatingumo jausmo, kurį turėtų priešingu atveju.
Nuomonė: Steve’as Huntingfordas apie atskiras funkcijas
Vienas didžiausių klausimų, keliamų autonominio vairavimo technologijai – kam turėtų tekti kaltė avarijos atveju, mat automobilių gamintojų požiūris į šią problemą labai skiriasi.
Naujoji BMW 5 serija leidžia vairuotojui 30 sekundžių nuimti rankas nuo vairo, nors „Volvo“, „Tesla“ ir „Mercedes-Benz“ reikalauja rankas ant vairo laikyti visą laiką.
Tiesą sakant, „Volvo“ pareiškė prisiimsianti atsakomybę, jeigu bus įrodyta kurio iš kompanijos automobilių kaltė nepaisant taisyklingo vairavimo, o štai BMW teigia, kad atsakomybė veikiant autonominio vairavimo sistemai vistiek tenka vairuotojui, kuris nusprendė aktyvuoti funkciją, kuri yra ne daugiau nei pagalba jam.
Nors BMW pozicija palieka mažiau vietos dviprasmiškumui, tai neabejotinai tik laiko klausimas, kol kas nors po avarijos imsis teisinių veiksmų. Bus įdomu pamatyti, kokias išvadas priims teismai, nes tai labiau nei bet kas kitas nulems autonominio vairavimo ateitį.