Dviračių pasaulyje „Formulės-1“ bolidui prilyginamas modelis bus aprūpintas visais įmanomais technologiniais patogumais, kokių tik kada nors gali prisireikti. Pats naudingiausias iš jų, ko gero, yra elektrinis variklis, dviratininkui palengvinsiantis gyvenimą tuomet, kai kojų raumenis sukaustys švininis nuovargis. Elektrinis galios agregatas leidžia pasiekti 80 km/h greitį.
Dviratininkas gali pasirinkti vieną iš penkių mynimo režimų, tarp kurių – ir vien raumenų jėgos („Pure“) arba vien elektrinio variklio („eGrip“) režimas. Tarpiniai variantai („Pedelec“ režimai) – pedalų mynimo energiją papildo elektrinis motoras. Važiuojant tarpiniais režimais baterijų užteks 50-70 km atstumui. Važiuojant vien elektriniu varikliu maksimalus greitis – 50 km/h.
Paskirstyti energiją minantysis gali lietimui jautriame ekrane įvesdamas tam tikrus nurodymus dviračio kompiuteriui. Prie jo prisijungti galima ir išmaniuoju telefonu. Ekrane galima sekti ir savo prieigas socialiniuose tinkluose, elektroninį paštą ir t.t.
Elektroninės sistemos suteikia ne tik komunikacinių patogumų, bet ir padeda dviratininkui atlikti tam tikrus triukus, pavyzdžiui, pavažiuoti, balansuoti ant galinio rato. „Balanced Wheelie“ režimas nepatyrusiems mynimo važiuojant ant vieno rato mėgėjams rekomenduos geriausią priekinio rato pakėlimo kampą ir reguliuos jį, kompensuodama elektrinio motoro intervencijomis bei dviračio judėjimu į priekį ar atgal, o patyrusiems „vienratininkams“ – „Power Wheelie“ režimas. Treniruotėms – begalė mynimo režimų ir kitų funkcijų, kurias galima pasirinkti per lietimui jautrų ekraną.
Dar viena įdomybė – reguliuoti elektrinio dviračio greitį galima paskirstant kūno svorį. Labiau palinkus į priekį, elektrinis variklis ratus suks didesniu greičiu, atsilošus – mažesniu. Dviračio sėdynė reguliuojama mygtuko paspaudimu. Vaizdinga dizaino ypatybė – dviračio rėmą puošia LED šviesos juostelės.
Kaip sakoma, geriau vieną kartą pamatyti, nei šimtus kartu išgirsti. Tad jūsų dėmesiui – efektingas vaizdo siužetas.