Organizatorių pranešime žiniasklaidai rašoma, kad antrąsias lenktynes sunku lyginti su debiutinėmis, nes organizatoriai nepašykštėjo naujovių, dalis kurių taps nemenku išbandymu varžybose dalyvausiantiems ekipažams.

Vienas didesnių netikėtumų – šįmet daugiau nei 300 km distancijoje varžysis išimtinai tik „Nissan Leaf“ elektromobiliai, kuriuos pilotuos naujos komandos, sudarytos burtų keliu. Taip renginio organizatoriai siekia suteikti galimybę kuo daugiau žmonių susipažinti ir patiems išbandyti ateities transportu tituluojamą elektromobilį.

Nors po devyniais paslapties užraktais laikomų komandų sudėtis organizatoriai paskelbs tik prieš lenktynių pradžią, renginio spaudos centrui, Viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“, pavyko išsiaiškinti dar vieną šio renginio naujovę.

Pirmąkart maratonų istorijoje elektromobilį vairuos grynai moteriškas ekipažas. Šį įrašą į renginio istoriją patikėta įrašyti dviem žavioms kolegėms – „WOW City: eco life“ ir „WOW City: Palanga“ projektų vadovei Airidai Ruibytei ir pardavimų vadybininkei Irminai Kazlauskienei.

„Automobilis mums – kasdieninis palydovas, nepakeičiama darbo priemonė“, - choru tvirtina Airida su Irmina.

Airida, kurios vairavimo patirtis - aštuoneri metai, kasdien sėdi prie „Škoda Octavia“ vairo, o vienuolikos metų vairuotojos stažą turinčiai Irminai kelionės maršrutus trumpinti padeda „Nissan Leaf“, kurį moteris tramdys ir elektromobilių maratono metu.

„Tai mums įprastos transporto priemonės, nekeliančios didesnių problemų, - sako A. Ruibytė. – Ko gero Irminos patirtis prie elektromobilio vairo šįkart mums bus labai palanki, teikianti nemenkų dividendų“.

Elektromobilis "Nissan Leaf"

Taigi, pirmasis šio renginio istorijoje grynai dailiosios lyties atstovių ekipažas ne tik kad negalvoja apie kuklią debiutančių vietą, o pasiryžęs kaip reikiant pakovoti trasoje ir galbūt netgi pranokti ne vieną vyrų, linkusių kiek pervertinti savo patirtį bei sugebėjimus, duetą.

Merginų nuomone, ta aplinkybė, kad trasoje bus absoliučiai vienodi elektromobiliai, kelia bene didžiausią susidomėjimą. Jos mano, jog į pergalę šiame intriguojančiame maratone daugiausia pretenzijų turės radę optimalų santykį tarp greičio ir baterijų papildomo įkrovimo laiko.

Ar greitai važiuoti ir ilgiau krautis baterijas, ar važiuoti lėčiau ir trumpiau krautis – štai kokį riešutą pasiryžusios perkrimsti Airida su Irmina, besidžiaugiančios, kad vis daugiau žmonių atranda elektromobilio teikiamus privalumus - tylias, netaršias, padedančias saugoti mus supančią gamtą, keliones bei nedidelius elektrinio keturračio išlaikymo kaštus.

Džiaugsmas dar didesnis, kai sutampa mūsų darbai bei siekiai ir su jais susijusios laisvalaikio pramogos“, - prisipažįsta I. Kazlauskienė.

Mat abi šios elektromobilių maratono debiutantės padeda vystyti Vilniuje, Šnipiškių rajone, rudenį pradėtą, o metų pabaigoje gyventojus pakviesiantį į įkurtuves „WOW CITY: eco life“ gyvenamojo būsto projektą, kuriame vietos rasis ir iki šiol gyvenamųjų namų garažuose dar nematytoms elektromobilių įkrovos vietoms.

„Žinodami, kad oro neteršiančios transporto priemonės ateityje vis labiau populiarės tarp aplinkai neabejingų miestiečių, nutarėme pasirūpinti vietomis statyti motorolerius ir dviračius, įrengti elektromobilių įkrovimo stoteles. Tai bus pirmosios privačios tokios stotelės Vilniuje“, – teigia A. Ruibytė.

Gyvenamųjų daugiabučių kompleksą statanti UAB „Financial Figures“ numačiusi įrengti 12 lėtos įkrovos vietų (jas galės įsigyti būsto pirkėjai), kur elektromobilis būtų įkraunamas per naktį, ir 2 vidutinio krovimo stoteles, skirtas visiems daugiabučių komplekso gyventojams. Kadangi elektromobiliams skirtos vietos turi atskirus elektros energijos prievadus, prireikus įkrovos vietų skaičių bus galima plėsti.

Analogiškas projektas su vietomis elektromobiliams įkrauti vystomas ir Palangoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)