BMW M5 tampa pagrindiniu automobiliu, kuriuo važiuodamas veiksmo filmo aktorius nevengia iki dugno numygti akceleratoriaus. Tiesa, vokiečiai šį filmą taip pat savotiškai išnaudoja demonstracijai, kaip turėtų atrodyti šio ženklo automobilių ateitis. Vienoje scenų M5 privažiuoja prie šeimininkų savarankiškai, atvairuotas telefonu taip, kaip tas būtų daroma žaidžiant kompiuterinį žaidimą.
Be to, T. Cruise'ui tenka pavairuoti ir BMW, turintį du ratus – „R nineT Scrambler“. Filmui skirtas motociklas standartinis, bet komanda neslepia, kad variklio galia buvo kilstelėta, sumontuotos geriau prie kelio „limpančios“ padangos.
Visgi vyšnia ant torto virto klasikinis, 1986 m. pagamintas, metalo žalios spalvos spalvos E28 modelis. Ir ne šiaip koks, o BMW E28 M5. Juo T. Cruise'as slydo šonu, šoko nuo laiptų, bėgo nuo priešininkų siauromis Paryžiaus gatvelėmis.
„Buvo nuostabu“, – po visko atsiduso aktorius, kurio veržlumo mintis apie tai, kad automobilis itin retas, nepristabdė.
E28 M5 – pirmoji M5 modelių karta. 3,5 l darbinio tūrio benzininį 6 cilindrų eilėje motorą turintis automobilis buvo išleistas labai nedideliu tiražu. Iš viso bavarai pagamino apie 2200 šio modelio kopijų.
JAV rinkai buvo skirtos kiek silpnesnės, 188 kW galios, versijos, europiečiai važinėjosi 213 kW galios modeliais. Naujausia, šeštoji M5 karta, aprūpinta 4,4 l darbinio tūrio V8 formos dvigubos turbinos motoru.