Spa-Francorchamps yra viena ilgiausių įvairiose kategorijose vykstančių sezono lenktynių žiedinių trasų – 7,004 km ilgio. Ši trasa išsiskiria itin greitomis tiesiomis atkarpomis, greitais posūkiais, taip pat techniškai sudėtingesniais lėtais ruožais ir ryškiais aukščio pokyčiais. Dėl didžiausiais įsibėgėjimo ir greičio važiuojant tiesiai rodikliais išsiskiriančio „Civic Type-R“ 2,0 l VTEC TURBO variklio B. Baguette'as galėjo greitai įveikti ilgus tiesius ruožus ir sparčiai pagreitėti išsukdamas iš greitų posūkių.
Kalbėdamas apie „Type-R“ valdymą, B. Baguette'as pabrėžė: „Vairuodamas priekiniais ratais varomą automobilį paprastai visuomet tikiesi nepakankamo pasukamumo, tačiau šis automobilis yra puikiai subalansuotas. Jis iš karto suteikia pasitikėjimo jausmą, nes greitai reaguoja į vairo komandas, ypač esant įjungtam „+R“ režimui. Modelis pasižymi itin standžia važiuokle su labai stabilia galine dalimi ir efektyvų sukibimą užtikrinančia priekine dalimi. Aerodinaminis paketas padeda prispausti automobilį važiuojant dideliu greičiu, sukurdamas įspūdingą sukibimo su trasa pojūtį.“
Pirmąjį rato apvažiavimo rekordą Spa-Francorchamps trasoje „Honda“ pasiekė 2016 m. su ankstesnės kartos „Civic Type-R“. Geriausius rato apvažiavimo rezultatus šis automobilis pademonstravo ir Silverstouno, Estorilio bei Hungaroringo trasose. Šią vasarą bus siekiama pagerinti šiose trijose trasose pasiektus rezultatus.
Naujas geriausias laiko rezultatas Spa-Francorchamps lenktynių trasoje – jau trečiasis rato apvažiavimo rekordas, pasiektas naujojo „Honda Civic Type-R“. 2017 m. balandžio mėn. tobulinamas serijinis automobilis tapo greičiausiu priekiniais ratais varomu serijiniu automobiliu per visą lenktynių istoriją Niurburgringo Šiaurinėje kilpoje (jis ratą apvažiavo per 7 min. ir 43,8 sek.). „Type-R Challenge“ rezultatų lentelę papildė praėjusį mėnesį WTCR piloto Estebano Guerrieri Magny-Cours GP trasoje (Prancūzija) pasiektas naujas rato apvažiavimo rekordas tarp priekiniais ratais varomų serijinių automobilių (2 min. 01,51 sek.).