Vaizdo klipe, paskelbtame portale popularmechanics.com, vilkikas veža elektroninį imtuvą, kuris bus įrengtas virš greitkelio. Imtuvas nuskaito pravažiuojančiuose automobiliuose esančių siųstuvų-imtuvų siunčiamus signalus, ir elektroninė sistema automatiškai apmokestina automobilio savininką už naudojimąsi greitkeliu.
„Neatsisakome jokio užsakymo, – vaizdo įraše tvirtina krovinių pervežimo įmonės „Buchanan Hauling“ atstovas. – Tai mūsų darbas ir gyvenimas.“
Nejudamas imtuvas, prie kurio pritvirtintos kelios galinės ašys, praktiškai atstoja puspriekabę. Net itin plačių 12 juostų kelių sankryžose vilkiko vairuotojas turi atsargiai manevruoti padedant koreguotojams ir kelių policininkams.
Norint sėkmingai atlikti tokio pobūdžio operaciją, būtinas itin kruopštus planavimas, ir ne tik dėl svorio ir aukščio apribojimų, bet ir todėl, jog dėl imtuvo ilgio nemažai kelių pasidaro netinkami. Jeigu gyvenate dideliame mieste, tikriausiai esate matę, kaip vilkikai kartais bando įvažiuoti į siaurą ar net vienpusio eismo gatvę. Tokiais atvejais galima drąsiai daryti išvadą, kad vilkiko vairuotojas gavo klaidingą arba neišsamią informaciją.
Užmiestyje panašių problemų gali kilti vingiuojančiuose kalvotuose keliuose. Tokie veiksniai kaip didžiausias leidžiamas važiavimo greitis apskaičiuojami atsižvelgiant į didžiausią posūkio kampą. Esant mažesniam matomumui arba didesniam posūkio kampui, greičio limitas dar labiau sumažinamas. Vaizdo įraše nufilmuotu atveju 72 metrų ilgio krovinį vežančio vilkiko geometriniai iššūkiai neaprašomi įprastose eismo keliuose gairėse.
Iš esmės visas šio vilkiko maršrutas yra paremtas apskritimo styga. Bet koks nuokrypis nuo tikslaus reikalingo kampo reiškia papildomą galvos skausmą. „Buchanan Hauling“ vairuotojas ir jį lydintys automobiliai elgiasi itin apdairiai, tačiau retkarčiais vilkikas vis tiek neįveikia plačių posūkių neužvažiavęs ant žolės. Tokį naudojimąsi keliais tikrai derėtų apmokestinti.