„Žinau, kad istorija bus papasakota, tačiau tikrai nesitikėjau, kad pateksiu ant viršelio“, – prisipažino M. Šliogeris, pasidalijęs žurnalo „Fast Car“ nuotraukomis savo paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“.

Lietuvio automobiliui, treniruotėms ir pergalei nupasakoti žurnale, leidžiamame 60 tūkst. vienetų tiražu, skirti net 7 puslapiai. Nemažai dėmesio čia skirta ir MX-5 modeliui, kuris kaip reikalas skiriasi nuo kitų, panašių metų.

„Mazda“, kurį vairuoja M. Šliogeris, išskirtinė tuo, kad jai sukurta itin įdomi kėbulo apdaila. Kaip DELFI rudenį pasakojo vaikinas, jo brolis jau seniai turėjo viziją, kaip galėtų atrodyti toks automobilis, o praėjusiais metais ėmėsi darbų.

Automobiliui buvo sumontuotas kompresorius, leidęs padidinti modelio galią nuo 145 AG iki maždaug 200 AG. Buvo sumontuota reguliuojama važiuoklė, lengvesnė sėdynė su keturių taškų saugos diržais ir t.t. Norint uždėti plačius ratus su plačiomis kibiomis padangomis, teko platinti automobilio kėbulą. Pastarasis – visiškai unikalus ir niekur nematytas – lietuvis ir jo brolis prie automobilio dizaino dirbo daugiau nei metus.

„Norėjome ne tik funkcionalaus sprendimo, bet ir estetikos. Tad M. Šliogerio turimas „Mazda MX-5“ virto prototipu pirmajam „VAZZ Corp“ pavadintų dirbtuvių apdailų komplektui, įgavusiam „Miata EVO“ pavadinimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)