1994 metais Dalius Juozelskis su bendraminčiais sugalvojo, kaip paįvairinti autosporto renginius ir pritraukti kuo daugiau žiūrovų. Vienas iš tokių projektų – lenktynės be taisyklių, skambiai pavadintos „bulių kautynėmis“.
Narsuoliai lenktynininkai-kaskadininkai tiesiog sėsdavo prie automobilio vairo ir lenktynės prasidėdavo. Pagrindinis jų tikslas buvo sudaužyti varžovų automobilius ir išlikti. Automobiliai buvo įspūdingai paruošti, saugūs jų vairuotojams, išmarginti įvairiomis spalvomis. Lenktynininkai praleisdavo ne vieną naktį dirbdami prie šių automobilių, siekdami kuo didesnio išskirtinumo.
Pirmosiose Lietuvoje „bulių kautynėse“ dalyvaudavo senos „Volgos“, „Moskvičiai“, taip pat – ir BMW automobiliai. Dauguma jų būdavo efektingai sudaužomi.
Kovų dalyviai sulaukdavo ne tik milžiniško žiūrovų dėmesio. Pavyzdžiui, 1994-ųjų pavasarį Kauno S.Dariaus ir S.Girėno stadione vykusių „bulių kautynių“ nugalėtojui atiteko 1 000 JAV dolerių piniginis prizas.
„Žiguliuku“ pavežė 55 žmones
D. Juozelskis žiūrovus žavėjo ne tik „bulių kautynių“ trasose, bet ir nutrūktgalviškais triukais.
„Nuoširdžiai dėkoju entuziastingiems mūsų klubo nariams: Pauliui Praninskui, Tomui Kasperavičiui, Virmantui Olekai, Dizmontui Bartasevičiui, Pranui Špokauskui, Romui Sušinskui, Erikui Raščiukui
Taip pat kaskadininkams: Sauliui Janavičiui, Giedriui Nagiui ir pirotechnikui Gediminui Baneliui“, - sako D. Juozelskis.
Daugiau vaizdų iš D. Juozelskio kaskadinių triukų rasite lenktynininko „Facebook“ paskyroje facebook.com/kaskadinininkas.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!