Iki trasą padengė lietutis, lenktynininkai varžėsi ant saulės įkaitinto asfalto – galėjai net kiaušinienę kept. Visi „Time attack” važiavimai, ypatingai aštri „Race” kova į „Nemuno žiedo” lenktynių trasą suviliojo tūkstančius žiūrovų. Tiesa, iškart po paskutinės „Time attack” grupės, prieš pat antras „Race” lenktynes visą dieną pro šalį plaukę lietaus debesys užsuko ir į trasą. Prasidėjo slėpynių palapinėse rungtis.

Suprantama, kad gausiai šlapia lenktynių trasa rimtiems važiavimams nėra tinkama. Todėl likę važiavimai buvo atšaukti. Taigi, artimiausios „Race” kovos ir „Super lap” vieno greitojo rato važiavimai nusikelia iki sekančio „Fast Lap” etapo naujutėlėje Parnu lenktynių trasoje Estijoje.

Bet, nėra to blogo, kas neišeitų į gerą! Žiūrovai tapo šlapių marškinėlių konkurso dalyviais, įkaitę bolidai atvėso, o pavasarinio valymo nesulaukę automobiliai nusiplovė iki blizgesio. O ir „Fast Lap” dalyviai ne cukriniai – iškentėjo duše iki pat nugalėtojų apdovanojimo ceremonijos.

Romantiškai apdovanojome nugalėtojus

Mikrofoną iškeitę į ruporą – elektrai „Nemuno žiede” labai nepatinka lietus – lenktynių organizatoriai išdalino pirmojo etapo nugalėtojų statulėles. Kadangi „Super lap” važiavimus teko atšaukti, „Time attack” nugalėtojai apdovanoti už geriausius laikus grupių važiavimų metu.

Ir spėkite kas gegužės 18-ąją buvo greičiausias „Nemuno žiede”? Ogi po žiemos palengvėjęs ir pastiprėjęs – kalbame apie automobilį – Jono Poškaus „Mitsubishi Lancer Evo VIII”! Sveikinti Joną reikia už štai tokį rezultatą – 1 min. 18,645 sek.

Jį vijosi, bet nepavijo amžinasis priešininkas – likus vos dviem dienoms iki lenktynių metęs planą susimontuoti kompresorių Mareksas Matvejevsas, su skolintu „Lotus Exige” automobiliu. Jis „pralošė” vos 455 šimtąsias. Jei vieną dieną Mareksui pavyks užmauti ant variklio tą nelemtą kompresorių, Jono laukia sunkūs laikai. Bet jie niekaip neateina…

Trečioje ir ketvirtoje pozicijoje rikiuojasi du Bilinskai. Ne broliai, ne pusbroliai. Greitesnis šiandien Gediminas su oranžiniu BMW 320 (su turbina, be abejo). Jis už Joną lėtesnis 2,5 sek. Vytas Bilinskas nelipo ant nugalėtojų pakylos, nes ketvirto laiptelio ten nėra. Minus 2,8 sek. Kitą kartą bus geriau.

„Time attack” TOP 5

1.Jonas Poškus, Mitsubishi Lancer Evo VIII
2. Mareksas Matvejevsas, Lotus Exige
3. Gediminas Bilinskas, BMW 320
4. Vytas Bilinskas, Mitsubishi Lancer Evo VIII
5. Andrius Firantas, Honda S2000

„Race” lenktynės – kova iki galo

Apie šeštadienio „Fast Lap” lenktynes verta parašyti diplominį darbą kovos menų tema. Tai, be jokios abejonės, pačios azartiškiausios lenktynės „Fast Lap” istorijoje. Lyderiai keitėsi vos ne kiekviename rate – pirmavo tai Vytas Bilinskas, tai jo bendrapavardis Gediminas, tai Andrius Firantas. Ir tik paskutiniame rate Andrius išsiveržė į priekį ir atvežė savo „Honda S2000” į pergalę. Fantastika.

„Kas būtų, jei būtų” tema improvizuoti galime daug ir ilgai. Jei nebūtų sugedęs Vyto Bilinsko „Evo”, jei lenktynės būtų bent vienu ratu ilgesnės – tai tik prielaidos. Viena aišku – Andriaus pergalė yra, kaip sako verslininkai, ilgo ir kryptingo darbo vaisius. Ir jis pasakiškai saldus „Honda” automobilių fanams!

Beje, pirmame „Race” dėl techninių bėdų iš kovos krito tikrai puikūs lenktynininkai. Palangos 1000 km lenktynių dalyvis Drew Holland jau starte žinojo, kad bus sunku, jo „Ford Sierra” nedirbo taip, kaip turėtų. Iš lenktynių pasitraukė ir pirmą kartą į automobilių sporto trasą išvažiavęs Tauras Tunyla, kuris pirmuose ratuose neleido lyderiams pabėgti į priekį. Jo „Mazda MX-5” turbina atsisveikino su lenktynininku ketvirtame rate.

„Race” TOP 5

1. Andrius Firantas, „Honda S2000”
2. Gediminas Bilinskas, BMW 320
3. Mindaugas Rickevičius, BMW 330
4. Gytis Vaitulionis, Subaru Impreza STi
5. Linas Steponaitis, BMW 320

Nuotykiai trasoje

Galime lengviau atsipūsti ir pasidžiaugti, kad visi lenktynininkai šeštadienio dieną pabaigė saugiai. Automobilių už trasos ribų buvo, tačiau su pagalba, ar be jos jie pasiekė namus. Vieniems lenktynininkams iki kito „Fast Lap” etapo sapnuosis pergalės skonis, kitiems teks susikaupti, grįžti į garažus ir laukti ateinančio etapo. Tokia tai sporto šaka, tas tūkstančių žmonių dievinamas automobilių sportas.

Informuojame, kad lenktynių pirmoje dalyje ties Ąžuolo posūkiu trasa pabėgioti sumaniusi daili stirnaitė sėkmingai rado kelią atgal į mišką. Ją matę lenktynių dalyviai dar iki šiol vaikšto išsprogusiomis akimis – gyvosios gamtos pamokėlių kiekvieną dieną lenktynių trasoje nepamatysi. Ypač su amerikietiškai laiminga pabaiga.

Kas toliau?

Jau birželio 8 d. „Fast Lap” keliasi į naujausią, geriausią ir lenktynininkus labai traukiančią Parnu lenktynių trasą Estijoje. Ten vyks antrasis šio sezono etapas. Tuomet, po kuklios pertraukėlės, lenktynininkai išbandys Bikerniekų žiedą. Ne bet kokį, o ilgiausios įmanomos – net 5,5 km ilgio – konfigūracijos. O rudenį, rugsėjo 7 d. čia pat – „Nemuno žiedo” lenktynių trasoje vyks „Fast Lap” 2013-ųjų sezono finalai. Esame tikri, tokie patys azartiški.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)