Kone žinomiausio superautomobilių gamintojo įkūrėjas Enzo Ferrari yra pasakęs, jog aerodinamika skirta žmonėms, negalintiems sukurti gerų variklių. Tačiau laikai keičiasi ir aerodinamika automobiliuose tampa ypač svarbiu uždaviniu. „Inbank team Pitlane“ komandos pilotas Benediktas Vanagas savo papasakojo apie vieną iš daugelio aerodinamikos svarbos įrodymų – „Ferrari 488 Spider“.

Net 661 arklio galią išvystantis „Ferrari 488 Spider“ iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3 sekundes. Kitaip sakant – per kelis mirksnius, tiesiogine šio žodžio prasme. Tai padaryti padeda ne tik galingas variklis, bet ir kruopščiai apgalvotos kėbulo detalės: priekinis buferis ir ant jo esantis spliteris, galinis aptakas, specialios angos sparnuose ir net durų rankenėlės, leidžiančios dar labiau sumažinti oro pasipriešinimą.

Tiesa, aerodinamikai tarnauja net galiniai žibintai, sukurti remiantis „Base Bleed“ technologija, atėjusia iš karybos. Ši technologija aptinkama užsienio ir Lietuvos kariuomenės artilerijos pabūkluose, vadinamuose haubicomis. Karyboje „Base Bleed“ padeda iššauti sviedinius toliau, o automobilių pramonėje – automobiliams skrosti orą lengviau.

B. Vanagas „Ferrari 488 Spider“ apžvalgoje parodė ir daugiau technologinių naujovių, kurios atsispindėjo ne tik superautomobilio išorėje, bet ir interjere. Visą B. Vanago pasakojimą rasite lenktynininko „Youtube“ kanale, rubrikoje „Vanagas Extreme Machines“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)