- Ieškodamas apie jus informacijos „Google" paieškos sistemoje pastebėjau įdomią tendenciją. Kai surenki Kastis Torrau, jūs esate DJ, muzikantas. Surinkęs žodžius Kastytis Torrau, gauni informaciją kaip apie lenktynininką. Ar skiriasi jūsų asmenybė scenoje prie pulto ir ralio automobilyje?
- Vieta mane įpareigoja būti atitinkamu žmogumi. Asmenybė esu ta pati, tik aistra muzikai yra vienokia, autosportui - kitokia.
- O kaip skiriasi? Muzikuodamas - linksmesnis, automobilyje - rimtesnis?
- Atvirkščiai - linksmesnis būnu automobilių sporte. Muzikuodamas, klubuose aš dažniausiai būnu santūrus, drovus, galbūt atrodau užsidaręs - juk tai mano darbas. Automobilių sporte aš gana atviras, emocionalus, greitai užsidegantis žmogus. Ralis uždega ugnį manyje. Automobilių sportas - mano pagrindinis hobis.
- Daug laiko skiriate šiam savo hobiui?
- Visą laisvalaikį.
- Norėčiau išgirsti jūsų kaip muzikanto nuomonę. Girdėjau daug žmonių ralį lyginančių su roko muzika. Su kokia muzika mėte šį sportą lygintumėte jūs?
- Pastebėjau, kad žmonės ralį prilygina rokui. Iš tiesų visa muzika priderinama, tik reikia jausti atmosferą, įsivaizduoti, koks yra vaizdas ir sukurti jam tinkantį garsą.
- Manau, kad elektroninė šokių muzika raliui galbūt tinka net labiau nei rokas. Iš tiesų teko daryti keletą projektų - ralio vaizdams parinkti muziką, ir tai nesunkiai pavyko. Paprasčiausiai reikia jausti, kur yra lengvoji dalis, dinamiškumas, kur ramybė, drama, kur vaizdas reikalauja aštresnio garso. Viskas yra pritaikoma.
- Esate kūrybingas. Ar kuriate ir ralyje?
- Nieko nekuriu. Tai du skirtingi dalykai. Būdamas varžybose paisau vieno patarimo: nesinešk darbo į namus, nesinešk namų į darbą. Nesinešu darbo ir į automobilių sportą.
Žinau, kad tai - nelabai suderinamos sritys, jas sunku sujungti į vieną. Suprantu, kad kartais žmonės iš vienos srities nelabai supranta kitos srities užuominų. Bet įsivaizduoju, kad mano buvimas automobilių sporte yra gerai, nes jauni žmones, kurie klauso mano muzikos, mato tai, ką aš darau šou versle, pamatys mane ir automobilių sporte, susidomės juo, ir tai bus naudinga.
- Profesionaliame automobilių sporte atsiradote prieš gerą dešimtmetį. Kada juo susidomėjote? Kaip viskas prasidėjo?
- Tėtis važiavo ralyje, taigi automobilių sportą iš arti mačiau nuo vaikystės. Tai užsifiksavo sąmonėje. Technika visada mane traukė.
O viskas prasidėjo 2000 metais, kai kartu su draugais nusipirkę pirmos kartos VW Golf išvažiavome į mėgėjiškus ralius. Tai buvo labai paprasti slalomai, įvairūs figūriniai važiavimai, bet man kaip šturmanui pradžia buvo nebloga. Tik 2002 metais pradėjus šturmanauti Dovilui Čiutelei pajutau tikrojo, profesionalaus ralio skonį, tai nuo mėgėjiškų ralių skyrėsi kaip diena ir naktis.
Iš pradžių buvo net baisu, nes nepasitikėjau savo jėgomis. O ir įvyko viskas labai spontaniškai. Pirmą kartą pasitreniruoti susėdome ralio išvakarėse. Truputį pasivažinėjus Dovilas pasakė, kad viskas bus gerai. Taip ir buvo.
- Nuo pat pradžių sėdote į šturmano kėdę. Kodėl?
- Buvo didelis noras siekti prizinių vietų, tačiau žinojau, kad mano vairavimo įgūdžiai nėra tokie geri, kad galėčiau lygintis su labiau patyrusiais vairuotojais. Atsisėdau ten, kur žinojau, kad galėsiu save realizuoti, kuo geriau u pasirodyti.
- Nekyla minčių pačiam sėsti prie vairo?
- Pastaruoju metu pamąstau pasiimti kokį automobiliuką ir esant mažiausiam biudžetui važiuoti mėgėjų ralyje ar B lygos ralio varžybose.
Tačiau ralyje reikia klausyti šturmano, o ar aš išgirsčiau, ką jis man sako, abejoju. Nebent galėčiau važiuoti vienas. Turiu tam tikrų įgūdžių žiedui, bet nežinau, ar tai man ilgai patiktų ir ar tai verta investicijų.
Ralyje - kitaip. Ten daug kas turi įtakos tavo važiavimo lygiui - pradedant nuo to, kaip susirašysi stenogramą, paruoši automobilį, ir baigiant tuo, kaip išgirsi, ką skaito šturmanas, kaip tą informaciją apdorosi, kaip ją realizuosi. Čia reikia daug sudedamųjų dalių, kurios ralį daro tokį žavingą.
Galiausiai aš visada noriu siekti aukščiausių pasiekimų. Toks jau mano būdas. Važiuodamas ralyje kartu su Deividu aš dar matau perspektyvų.
Dosjė
Vardas: Kastytis Torrau
Amžius: 34 metai
Išsilavinimas: Aukštasis
Profesija: Muzikantas
Hobis: Automobilių sportas
Kasdienis automobilis: VW Golf R32, MITSUBISHI Lancer EVO IX