„Per lėtai važiavo? Galėtume lažintis, kad žmonės už tai stabdomi ne per dažniausiai...“, – incidentas ironiškai pakomentuotas „Google+“.
Policijos pranešime spaudai yra tokia pastraipa: „Priartėjęs prie transporto priemonės, pareigūnas suprato, kad tai – autonominis Google automobilis. Važiuoti gatve šiuo atveju jis turėjo teisę.“
Kalifornijos kelių eismo taisyklėse numatoma, kad autonominiai automobiliai keliais gali važinėti ne didesniu nei 35 mylių per valandą (56 km/val.) greičiu.
Mašinėlę sustabdęs policijos pareigūnas pasikalbėjo su jos salone sėdėjusiu keleiviu ir įspėjo, kad per lėtai važiuojanti mašina stabdo eismo srautą.
„Google“ dėl saugumo priežasčių yra apribojusi testuojamų savo autonominių automobiliukų greitį iki 25 mylių per valandą (40 km/val.). Bandomųjų važiavimų metu automobiliukų salonuose sėdi „Google“ bendrovės darbuotojai – tam atvejui, jei iškiltų avarinė situacija ir/ar reikėtų žmogiškos intervencijos.
„Norime, kad mūsų automobiliukai, užuot šiurpiai lakstę, būtų draugiški ir nekeliantys baimės, – paaiškino „Google“. – Galime didžiuotis, kad jie spėjo nuriedėti jau 2 mln. km (tiek galėtų būti nuvažiavęs nebent 90 metų vairavimo patirtį turintis asmuo) ir iki šiol nebuvo nė karto nubausti už kelių eismo taisyklių pažeidimus.“
Tiesa, šiemet „Google“ yra skelbusi, kad autonominiai bendrovės automobiliai „stebėtinai dažnai“ taranuojami kitų vairuotojų. Vienas tokių incidentų įvyko, kai autonominis visureigis „Lexus“ sustojo prie sankryžos Mountain View kelyje, prie bendrovės būstinės, o į jo galą netikėtai įsirėžė kitas automobilis.
„Mūsų mašinai sustojus, kita mašina į galą įlėkė 27 km/val. greičiu – ir nė nemėgindama stabdyti“, – sakė „Google“ atstovas Chrisas Urmsomas.
Trys salone buvę „Google“ darbuotojai tąsyk atsipirko menkais sumušimais.