Jei įsėstumėte į „Porsche“ automobilį su vairu kairėje pusėje, užvedimo spynelę rastumėte kairėje. Jei vairas būtų dešinėje pusėje, užvedimo spynelė būtų dešinėje. Tai – visiškai neįprastas sprendimas, kuris visais laikais buvo pakankamai retas.
Dauguma žmonių yra dešiniarankiai ir yra įpratę raktelį pasukti dešine ranka. Dar daugiau, kadangi tokiu dizainu pasižymi dauguma automobilių, pirmą kartą į „Porsche“ įsėdę vairuotojai šiek tiek pasimeta. Ir kam to reikia?
Kartais spėliojama, kad taip „Porsche“ dešinėje vairo pusėje nori palikti daugiau vietos reikalingiems prietaisams ir jungikliams.
Manoma, kad dešinėje atsiveriantys panelės plotai yra vertingesnė erdvė nei tas nedidelis plotelis kairėje, todėl jame galima sumontuoti tik prieš išvažiuojant ir atvažiavus naudojamą įrenginį – spynelę.
Tačiau tikroji priežastis yra tradicija.
„Porsche“ istorijoje – daug sportinių pergalių. Būtent šis sportinių automobilių gamintojas yra absoliutus 24 valandų Le Mano lenktynių čempionas, čia triumfavęs net 19 kartų. Le Mano lenktynės anksčiau vyko kiek kitaip.
Automobiliai būdavo sustatyti palei sieną, o vairuotojai startuodavo atokiau nuo jų. Gavę ženklą jie turėjo įsėsti į automobilius, juos užkurti ir išvažiuoti.
„Porsche“ paskaičiavo, kad degimo spynelę sumontavus išorinėje vairo pusėje bus sutaupytos kelios sekundės dalys, nes viena ranka vairuotojas galės užvesti automobilį, o kita – įjungti pavarą.
Le Mano lenktynių startas šiais laikais jau yra visiškai kitoks. Dėl saugumo priežasčių vairuotojai prie savo automobilių jau nebebėga.
Tačiau „Porsche“ tradicijoms skiria labai daug dėmesio, todėl užvedimo spynelė liko durelių pusėje. Tai pabrėžia lenktyninę „Porsche“ istoriją, o kartu suteikia išskirtinumo.