26 metų vilnietį į savo komandą pasikvietė vienas didžiausių žiedo autoritetų Vokietijoje – Jürgenas Alzenas. Vyrai (be Andžejaus ir Jürgeno komandoje dirba Arturas Deutgenas) šį sezoną važiuos pusiau rėminę konstrukciją turinčiu „Ford GT“ automobiliu, parengtu pagal GT3 klasės reikalavimus.

Pasirengimą varžybos šiais metais pakoregavo poliarinė, vertinant Vokietijos masteliais, žiema. Dėl jos pirmieji bandymai kovo pradžioje buvo surengti Hockenheimo trasoje, o prieš maždaug trejetą savaičių planuotos oficialios treniruotės Nürburgringe apskritai atšauktos dėl trasą kai kuriose vietose klojusio sniego. Todėl praėjusį savaitgalį į „žaliąjį pragarą“ susirinkusios komandos turėjo itin mažai laiko „prisijaukinti“ sudėtingumu garsėjančią trasą.

„Man pavyko apsukti tik du ratus per treniruotes ir du kvalifikacinių važiavimų metu. Pastarosios metu trasa buvo pusiau šlapia, pusiau sausa, todėl naudojome lietaus padangas. Su jomis „įvežiau“ trečią geriausią laiką bendroje įskaitoje. Po nedidelės pertraukos asfaltui pradžiuvus, kolega A. Deutgenas su slikais taip pat buvo trečias, tačiau startuoti komanda patikėjo man“, – pasakojo po lenktynių į Lietuvą grįžęs A. Dzikevičius.

Greitesnis už „Jürgen Alzen Motorsport“ ekipos „Ford GT“ buvo tik vienas „Porsche GT3R“ ir gamyklinės „BMW Motorsport“ komandos automobilis „BMW Z4 GT3“. Po starto užvirus aštriai kovai A. Dzikevičius buvo pakilęs iki pirmosios pozicijos, tačiau po keleto ratų prisivijus lėtesniuosius varžovus (itin populiariame VLN seriale kaskart startuoja po 180-200 automobilių) vilnietis padarė taktinę klaidą, ir praleido į priekį 6-7 mašinų „traukinį“. Antrasis prie vairo sėdęs A. Deutgenas išsaugojo 7 poziciją, o trečias debiutinėse lenktynėse važiavęs J. Alzenas tempą dar padidino ir realiai pretendavo į 5 vietą bendroje įskaitoje. Deja, iki finišo likus vos pusvalandžiui, „Jürgen Alzen Motorsport“ vadovas per raciją pranešė pasitraukiąs iš tolesnės kovos, nes sugedus vairo stiprintuvui automobilį suvaldyti tapo labai sunku.

Nepaisant apmaudžios nesėkmės, komanda liko patenkinta tiek automobilio elgsena, tiek pilotų sportine forma. Kovas VLN stebintys ir komentuojantys ekspertai akcentuoja „Jürgen Alzen Motorsport“ ekipos potencialą bei galimybes mesti iššūkį gamyklinėms „Audi“, BMW, „Mercedes-Benz“ bei „Porsche“ komandoms.

Kitas VLN lenktynių etapas – balandžio 27 d. Iš viso šiais metais bus surengta 10 ištvermės lenktynių Nürburgringe.

*
„Ford GT“ priskiriamas nišinių superautomobilių kategorijai. Lenktynės GT3 versijos ratus suka V8 tipo variklis, generuojantis 550 AG. Nürburgringe 25,5 km ilgio ratą įveikia maždaug 20-30 sekundžių greičiau nei „Porsche“.

Andžejus Dzikevičius yra tapęs „Radical European Masters Series“ čempionu, pasiekęs pergalių „Porsche Carrera Cup“ seriale, laimėjęs 24 valandų lenktynes1 „Toyo Tyres 24h of Dubai“, o 2009-2010 metais dalyvavo VLN čempionate.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)