Komisijos narys – ne amžinai
„Metų automobilis“ ką tik baigėsi. Jau 28 metus iš eilės. Nuo pradžios ir aš jame, kaip komisijos narys. Komisijos narius kasmet renka asociacijos Lietuvos žurnalistų autoklubas susirinkimas. Ir ne visi kasmet gauna kolegų palaiminimą. Pakanka parodyti atmestinį požiūrį į testus, padaryti keistą balsavimo sprendimą ir bet koks neprofesionalumo kvapas lems neigiamą balsavimo rezultatą. Nesu nuvylęs kolegų. Tik pasitraukęs keleriems metams, kai buvo apnikęs keistas noras leisti žurnalus. Keistas, nes žurnalai mažoje Lietuvos rinkoje nereikalingi.
Komisijos nario mandato yra netekęs kolega, kuris vieną vakarą su prabangiu sedanu sumanė pasivažinėti ten, kur sunkiai išvažiuoja visureigiai. Dar prieš tai jis automobilį buvo davęs sūnui pasivažinėti po naktinį Vilnių. Jo elgesys kolegoms buvo nesuprantamas.
Kitas kolega neteko mandato dėl to, kad pažeidė komisijos nario konfidencialumo sutartį. Buvo ir tokių, kurie ignoravo konkretaus importuotojo automobilius. Dar vienas kitas, kad iš žiniasklaidos perėjo dirbti į viešuosius ryšius.
Prieš konkursą klubas pasirašo sutartį su kiekvienu komisijos nariu. O šis įsipareigoja išbandyti visus automobilius, juos prižiūrėti, laikytis Kelių eismo taisyklių ir konfidencialumo – neplatinti vidinės informacijos, kad konkurso metu vienų automobilių pernelyg nenuvertintų, kitų neišaukštintų, nesudarytų nereikalingos opinijos.
Daugiau apie Lietuvos „Metų automobilis 2025“ nugalėtojus skaitykite čia: Paaiškėjo „Metų automobilio“ laureatai: ką lietuviai išrinko tautos automobiliu?