Visų gamintojų transporto priemonės buvo suskirstytos į penkias kategorijas pagal jų amžių. Geriausi Vokietijos techninių apžiūrų stotyse sekasi „MAN“ vilkikams. Tiesa, vokiečiai nepateikė „Renault“ statistikos. Pasak jų, šių vilkikų yra per mažai Vokietijoje, kad juos būtų galima lyginti su kitais didžiojo septyneto vilkikų gamintojų sunkvežimiais.

Nepriklausomai nuo gamintojo, dauguma vilkikų susiduria su tomis pačiomis problemomis, dėl kurių negauna techninės apžiūros lapelio. Dažniausiai tai būna apšvietimo sistemos bėdos. Kuo sunkvežimis senesnis – tuo šios problemos dažnesnės. Taip pat transporto priemonei senstant daugėja su variklio būklę susijusių problemų.

Nieko turbūt nestebina, kad senesnės transporto priemonės turi daugiau didelių trūkumų ir mažiau jų praeina techninę apžiūrą iš pirmo karto.

Žemiau pateiktose lentelėse galite susipažinti su vežėjų patirtimi atliekant techninę apžiūrą Vokietijos techninių apžiūrų stotyse. „Dideli trūkumai“ grafa žymi sunkvežimius, kurie nepraeidavo techninės apžiūros.
Sunkvežimių techninė apžiūra Vokietijoje

Lietuvoje techninę apžiūrą iš pirmo karto sėkmingai įveikia 64,6 proc. sunkvežimių. Tokius duomenis pateikia techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta“.

Vokietijoje vidurkis gerokai aukštesnis. Net ir 5 metų senumo sunkvežimiai techninių problemų turi pakankamai mažai. Daugiau nei 80 proc. jų įveikia techninę apžiūrą iš pirmo karto.
Lietuvos sunkvežimių tehcninės apžiūros rodikliai

Žinoma, kiekvienas sunkvežimis yra individualus ir jo techninė būklė priklauso nuo jį eksploatuojančios įmonės požiūrio į savo autoparką. Bet kokiu atveju, visų išvardintų vilkikų techninių stočių tinklas Vokietijoje yra gerai išvystytas, o žinant vokiečių darbo kokybę, galima teigti, kad visiems sunkvežimiams sąlygos yra pakankamai vienodos ir lentelėse pateikti skaičiai turėtų bent iš dalies atspindėti vilkikų kokybę.