„Moterų ralio“ dalyvės buvo įpratę, kad renginys vyksta balandžio pabaigoje. Tačiau, jau du metus iš eilės išbandę vasaros laiką, nusprendėme „Moterų ralį“ organizuoti šiltesniu metu. Pasižiūrėjome labai praktiškai: gegužę jau šilta, lietaus mažiau, o tai reiškia mažiau paltų ir striukų, botų ir aulinukų – daugiau šansų merginoms parodyti savo aprangą ir pasidžiaugti“, – sako „Moterų ralį“ organizuojančios VšĮ „Idėjų grupė“ direktorė Neringa Simson.
Šiemet organizatoriai renginį papildė nauja – elektromobilių (EV) – įskaita. Anot N. Simson, įprasta „Moterų ralio“ trasa, kuri driekiasi apie 300 kilometrų, elektromobiliams yra iššūkis, nes trasoje tiesiog nėra galimybių automobilius įkrauti. Tačiau pernai ralyje važiavo elektromobilių, ekipažai puikiai pasirodė, tad dabar galės varžytis savo įskaitoje ir laimėti.
„Planuodami kelio knygą, atsižvelgėme į elektromobiliais važiuojančių merginų poreikius. Šios įskaitos dalyvėms leisime startuoti kanalo pabaigoje, jos važiuos šiek tiek trumpesne trasa, nesivaržys bendroje ir kitose įskaitose. Tačiau įspūdžių patirs ne mažiau nei kito renginio dalyvės“, – teigė N. Simson.
„Moterų ralio“ ekipažai šiemet varžysis dešimtyje įskaitų: bendroje, pradedančiojo vairuotojo, pirmą kartą dalyvaujančių, istorinių automobilių, dviejų narių, daugiau nei dviejų narių, „Mazda taurės“, svečių, komandinėje ir elektromobilių (EV).
Kaip ir kasmet, bus renkama „stilingiausia komanda“. Ją rinks žurnalo „L‘Officiel Lietuva“ redakcija. Taip pat apdovanojimų sulauks „saugiausio ekipažo“ ir „azartiškiausios komandos“ nominacijų laimėtojos.
„Renginio startas vyks Vilniuje, šalia prekybos ir pramogų centro „Akropolis“. Čia vyks ir pirmosios užduotys, slalomas. Kelio knyga ekipažus išves iš miesto, moterys važiuos vaizdingais Lietuvos keliais, aplankys įdomių kultūros paveldo objektų, o vakarop grįš į Vilnių, kur merginų lauks dar viena staigmena“, – pažadėjo Neringa Simson.
„Moterų ralis“ vyksta pagal klasikinio ralio taisykles. Visos dalyvės važiuodamos vadovaujasi specialia kelio knyga, kuri iki pat pirmosios starto minutės yra laikoma paslaptyje. Ekipažai nežino nei maršruto, nei kokios bus užduotys.