Serviso darbuotojai paaiškino, kad anksčiau automobilis buvo apgadintas avarijoje, kurios metu „Charger“ priekinis rėmas buvo suknežintas. Inžinieriai stebėjosi, kad automobilį sutvarkyti panoręs „auksarankis“ užuot rėmą pakeitęs kita nauja dalimi, kuri kainuoja mažiau nei 600 dolerių, neatsižvelgdamas nei į automobilio konstrukciją, nei simetriją, o ypač saugumą, jį suvirino iš kelių plieno profilinių vamzdžių.
Tai, kad automobilis buvo daužtas, paliudijo ir Džordžijos mieste, Vašingtono valstijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose gyvenantis ir naudotų automobilių pardavimu užsiimantis pardavėjas. Jis aiškino, kad šis automobilis, kurio vaizdai pastarosiomis dienomis pasklido internete, buvo atitemptas į vieną tokių aikštelių, kuriose yra saugomi ir remontuojami automobiliai patekę į eismo įvykius. Jis teigė, kad pradžioje šiuo modeliu buvo susidomėjęs pats, tačiau apžiūrėjęs modelį iš arčiau rado kelis neatitikimus, kurie sukėlė nemažai abejonių.
Amerikietis pasakojo, kad pirmiausia įtarimų sukėlė tai, kad priekinio lango apačioje pritvirtinta VIN kodo plokštelė atrodė pakeista, o jos raidės ir skaičiai nesutapo su ta, kuri buvo po variklio dangčiu. Tai, kad automobilio pirkti neverta, amerikietis įsitikino tada, kai pažiūrėjo, kas dedasi automobilio apačioje. Jis pasakojo, kad atrodė, jog apatinis rėmas buvo išpjautas ir apgailėtinai bandytas „įlipdyti“ atgal.
Amerikietis įtarė, kad VIN kodas buvo pakeistas, nes prieš avariją automobilis galėjo būti vogtas. Jis prisiminė, kad po kurio laiko automobilis buvo parduotas, o naujasis „Dodge“ savininkas už neaiškios kilmės „Chager SRT Hellcat“ sumokėjo 30 tūkst. dolerių.
Įsigijęs automobilį naujasis jo savininkas netruko pajusti variklio vibracijas, todėl nuvyko į vietinį autoservisą. Vos keltuvu automobilis buvo pakeltas apžiūrai, inžinieriai neabejojo, kad po tokio smūgio, kurio metu buvo suniokotas automobilio apatinis rėmas, neišvengiamai buvo pažeisti ir kiti agregatai, todėl tikėtina, kad po išsamios „Dodge“ patikros gali „išlįsti“ ir daugiau staigmenų.