Tikriausiai esate susimąstę, kodėl automobilių gamintojai ir kitos technologijų kompanijos dabar renkasi tokius dvimačius logotipus. Priežastis, pasirodo, paprasta - toks plokščias dizainas yra geriau suderinamas su skaitmeniniais formatais. Ankstesni 3D logotipai gražiai atrodė kaip skulptūros ant automobilių ir automobilių salonuose, bet atspausdinti ar atvaizduoti ekranuose jie atrodė keistai. O juk dabar didelė mūsų gyvenimo dalis yra plokščia kaip telefono ar kompiuterio ekranas.

Naujasis „Peugeot“ logotipas iš tikrųjų atrodo klasiškai gražiai. Bet ne visi 308 turi vienodas emblemas. Tie automobiliai, kurių komplektacijoje yra aktyvi greičio palaikymo sistema, turi ypatingas „Peugeot“ emblemas su plonu indžio sluoksniu.

„Peugeot“ sugalvojo savo naująja emblema užmaskuoti radarą. Radaro bangos gali keliauti per plastiką, bet viskas ne taip paprasta. Jis privalo būti vienodo storio ir negali turėti metalų, kurie tampa trikdžiais radaro bangoms. Taigi, iš kelių skirtingo storio plastikų pagamintas logotipas netinka. Kaip ir chromas.

Todėl „Peugeot“ pirmą kartą savo istorijoje sukūrė ypatingą emblemą radarui pridengti. Jo gamybos procesas atrodo maždaug taip:

  • Pirmiausia išliejamas skaidraus polikarbonato sluoksnis - jis tampa logotipo fasadu.
  • Tuomet nugarinėje jo dalyje klijuojamas plonas indžio lydinio sluoksnis. Indis netrukdo radaro bangoms.
  • Indžio sluoksnis apdorojamas lazeriu, pašalinant viską, kas nėra liūto galva ar užrašas „Peugeot“.
  • Galinė emblemos dalis dažoma juodai, taip sukuriant juodą foną.
  • Visas logotipas lakuojamas apsauginiu lako sluoksniu ir galiausiai tvirtinamas prie automobilio grotelių.


Ir taip, nors „Peugeot“ ši technologija yra visai nauja, kai kurie kiti gamintojai jau yra panašiai maskavę negražius radaro skydelius. Tačiau tai vis tiek įdomu. Juolab, kad neužmaskuoti skydeliai iš tikrųjų gali rėžti akį. Be to, įdomu ir tai, kad ne visų 308 emblemos yra vienodos, nors iš pirmo žvilgsnio jų ir neatskirsi.