Šios saugumo priemonės, paprastai automobilių pramonėje priskiriamos pažangiosioms pagalbos vairuotojams sistemoms, vertinamos kaip tarpinė stotelė galutinio tikslo – autonominių automobilių – link, rašo „Bloomberg“.
Pasitelkus jutiklius ir kompiuterines programas numatomi galimi nesklandumai, dėl jų įspėjama ir imamasi prevencinių priemonių. Tokiu būdu „Nissan“ siekia mažinti dėl žmogiškosios klaidos keliuose įvykstančių incidentų skaičių, tik pritaikydama šias sistemas konkrečiai eismui Kinijoje, su visomis jo ypatybėmis.
„Tikimės, kad „Nissan“ ADAS technologijos iš tiesų tiks Kinijos rinkai, o tam tikslui pasiekti turime perprasti kinų vairavimo įpročius ir eismo sąlygas“, - patikino „Nissan“ bendrovės atstovas Joyce’as Chengas.
„Tikimės parengti protokolą su „CATARC“, kur būtų apibrėžtos iš tiesų Kinijai tinkančios ADAS technologijos“, - patikino jis.
„Nissan“ duomenimis, paremtais Kinijoje atliktais tyrimais, nukrypimas nuo eismo juostos ir smūgis į užpakalinę automobilio dalį – dažnos avarijų šios šlies keliuose priežastys.
„Nissan“ pardavimai Kinijoje pernai išaugo 6,3 proc. iki 1,25 mln. vienetų ir aplenkė principines konkurentes „Toyota Motor Corp.“ bei „Honda Motor Co.“.