„Nissan“ išplatino pranešimą spaudai, kuriame aprašė savo automobilių saugumo bandymo metodus. Belieka pridurti, kad „Juke“ modelis yra kietesnis už mus ar už jus.
Japonų gamintojas teigia, kad „Juke“, „Qashqai“ ir „X-Trail“ automobiliai per bandymus nuvažiavo virš 2 mln. kilometrų, siekiant įsitikinti, kad jų pakabos puikiai funkcionuoja. Na, bet tai pernelyg nestebina - daugelis gamintojų siunčia savo automobilius 60 kartų apvažiuoti pasaulį, rašo jalopnik.com.
Apskritai, nuo 2007 m. „Nissan“ atliko daugiau nei 150 tūkst. bandymų, kai kurie iš jų buvo išties neįprasti.
Pavyzdžiui, durelės buvo uždarinėjamos 1,2 mln. kartų, variklio gaubtas buvo pakeliamas 48 tūkst. kartų. Robotas uždarė ir atidarė vieno automobilio langus mažiausiai 30 tūkst. kartų, purškiant ugnikalnio dulkes, kad būtų patikrintas elektrinių langų mechanizmo atsparumas įbrėžimams ir apskritai jo ištvermė.
Langų valytuvai 480 valandų kovojo su lietumi, sniegu ir netgi žemės riešutų sviestu.
Kiekvienam automobiliui teko atlaikyti milžinišką svorį ant stogo (ir stoglangių), siekiant įsitikinti, kad jie atlaikytų kažko ten besiropščiančio rudojo lokio svorį.
Pasiūlymas turintiems „Nissan“ visureigį – susiraskite lokį, ištepkite savo automobilį riešutų sviestu, visu garsu paleiskite kokią nors M. Carey dainą, užrakinkite dureles ir laukite, kas bus. Būtų šaunu jei nufilmuotumėte savo patirtį ir įkeltumėte į „YouTube“ svetainę, bus įdomu pažiūrėti.