70 organizatorių atrinktų komandų su originaliausiomis idėjomis ilgas savaites leido garažuose konstruodamos muilines dėl kelių minučių šlovės prieš daugiatūkstantinę Parodos kalną apstojusią žiūrovų minią. Savo muilinėmis, pasirodymais ir greičiu leidžiantis nuo kalno komandos kovojo dėl pagrindinio prizo – formulės bolido testų „Red Bull“ trasoje Austrijoje.
Manijai konstruoti ir kvailioti pasidavė net renginio partneriai. „Nissan“ komanda sukonstravo išskirtinę, ekologišką legendinio GTR modelio versiją. „Godzila“ pravardžiuojamą brangių sportinių automobilių grietinėlės skriaudėją nuo Parodos kalno vijo tikros Godzilos. Po važiavimo vienetinis „Nissan“ buvo užvarytas atgal ant kalno ir liko stovėti „Nissan“ ekspozicijoje. Deja, pirmadienį jo konstruktoriai išskirtinio savo kūrinio neberado, mat kažkas jį nukniaukė.
„Mūsų muilinė mums puikiai atitarnavo. Gerų emocijų prisisėmėme ne tik dalyvaudami, bet ir konstruodami šią mašiną ir ji mums kels gerus prisiminimus. Norėtume ją laikyti savo salone, tačiau deja, GTR muilinės nebeturime. Kažkas ją nušvilpė. Jeigu kas nors turi kokios nors informacijos apie mūsų kūrinį, būtų malonu, jei mums praneštų, norime atgauti savo muilinę. Ir aišku, paklausti, ką vagišiai su ja ketina nuveikti“, – su šypsena retoriškai klausė „Fakto Auto“ marketingo specialistas Vaidotas Kvyklys.
„Nissan GTR“ dingo nuo „Nissan“ automobilių ekspozicijos nakčia iš sekmadienio į pirmadienį. Kaip jis dingo, nematė net trasą tvarkęs renginio organizatorių personalas. Mašinėlė sulaukė daug dėmesio, tad žmonės aplink ją sukosi nuolat, ji domino praeivius net ir nakčia. Kadangi tai atviro kėbulo automobilis, į jį įsėsti nebuvo sudėtinga, o ir jos savininkai pasitikėdami žmonių geranoriškumu to nedraudė, leido netgi vieną kitą ratą aikštelėje prasukti.
„Nissan GTR“ muilinė – išskirtinė. Tai buvo vienetinė „Nissan“ ateities sportinio automobilio koncepcija, į aplinką neišmetanti jokių teršalų ir puikavosi chromuotu „Zero Emission“ ženkleliu.
Automobilis buvo rėminės konstrukcijos. Rėmas – žemai, tad ir svorio centras žemas, o tai reiškia geras valdymo savybes. Kėbulas itin lengvas, pagamintas iš ekologiškos ir perdirbimui tinkamos baltosios medžio masės. Šios mašinos gamyba užtruko beveik mėnesį, egzistuoja tik vienas modelis.
Po „Red Bull muilinių lenktynių“ išskirtinis automobilis turėjo būti eksponuojamas „Fakto Auto“ salone Vilniuje, tačiau dabar jis yra ne pas jo savininkus, o pas vagis. Konstruktoriai link ilgapirščiams smagių akimirkų žaidžiant šiuo bolidu, bet kai jis atsibos, prašo nenumesti jo į patvorį, o gražinti savininkams.