Atliekant tokius testus, automobilio greitis vis didėja, kol šis praranda kontrolę arba numuša kūgelius, savotiškai žyminčius kelkraštį ir kelio ribas.
„Teknikens Värld“ – kone visame pasaulyje žinomi skandinavų žurnalistai, atliekantys tokio tipo bandymus. Ir šįkart jų akiratyje atsidūrė ne tik „Hyundai Ioniq 5“ ir „Tesla Model Y“, bet ir naujasis „Ford Mustang Mach-E“.
Ir, palyginus su konkurentais, pastarasis visureigis išties pasirodė prastai.
Bandytojams įsibėgėjus iki maždaug 68 km/val., elektrinis visureigis kliūtį apvažiavo, tačiau užpakalinė jo dalis kaip reikiant paslydo ir numušė kelio ribas žyminčius kūgelius.
Padidinus greitį iki 72 km/val., situacija apskritai tapo nebekontroliuojama ir „Mustang Mach-E“ išvažiavo iš už bandymams numatyto tako ribų.
Automobilį čiuožinėti privertęs žurnalistas Linus Pröjtz pasakojo, kad dėl šito reikėtų kaltinti netinkamai veikiančią „Ford Mustang Mach-E“ stabilumo sistemą.
„Čia reikėtų kaltinti ESC. Ji turėtų veikti kur kas agresyviau, kad stabilizuotų automobilio užpakalinę dalį“, – sakė jis.
„Tesla Model Y“ pademonstravo geresnį stabilumą ir „briedžio“ testą įveikė važiuojant 75 km/val. O „Hyundai Ioniq 5“ nepalietė nė vieno kūgelio važiuojant 72 km/val. greičiu.