Jau anksčiau su J. Clarksonu dirbusi teisininkų įmonė „Olswang LLP“ 2015 m. liepos 12 d. užregistravo „Gear Knobs“ ir „Gear Nobson“ pavadinimus, rašo autoblog.com.
Registracijose nurodoma, kad pavadinimai skirti ne tik šou apie automobilius, tačiau taip pat ir prekybinei veiklai, pradedant žurnalais ir baigiant servetėlių laikikliais. Liepos 28 d. tais pačiais tikslais užregistruotas ir „Speedbird“ pavadinimas.
Panašu, kad „Olswang LLP“ savo klientą saugo paslaptyje, nes prieš registruojant šiuos pavadinimus buvo įkurta atskira bendrovė. „Olswang LLP“ teisininkai anksčiau yra bendradarbiavę su J. Clarksonu ir jo buvusia žmona, o taip pat buvo prisidėję prie rūpinimosi „Top Gear“ prekės ženklo reikalais.
Žinoma, nėra jokių garantijų, kad „Gear Knobs“ taps naujojo šou apie automobilius pavadinimu. Vis dėlto panašu, kad šie pavadinimai pakankamai svarbūs, nes nuspręsta juos apsaugoti.
Akivaizdu, kad „Amazon“ turi rimtų planų, nes sutiko sumokėti 250 mln. JAV dolerių (221 mln. eurų) už tris šou sezonus, kurių kiekvieną sudarys 12 epizodų, o pats J. Clarksonas per metus gautų 15 mln. JAV dolerių (13,26 mln. eurų). Didelė tikimybė, kad užkulisiuose verda kovos, nes „Apple“ taip pat gali dominti perspektyva pervilioti populiariuosius vedėjus savo pusę.
Tuo metu penktadienį BBC paskelbė, kad J. Clarksonas nuo kito mėnesio trumpam vėl grįš į šio kanalo eterį. Tiesa, nebe senajame amplua, o į satyrinės žinių laidos „Have I Got News For You“ vedėjo postą.
Jo pasirodymas šiame kanale bus pirmasis po to, kai populiarusis vedėjas buvo atleistas balandžio mėnesį po konflikto. „Have I Got News For You“ J. Clarksonas ves sezono atidarymo epizodą spalio 2-ą dieną.