Išliekamąją vertę kuria išskirtinis dizainas, puikūs pasiekimai automobilių sporte, o kartais ir dirbtinis deficitas, kai pagaminamas labai ribotas automobilių skaičius. Gerą „uoslę“ turintys automobilių kolekcionieriai galimą kainų kilimą gali numatyti iš anksto arba įsigyja būsimą kolekcinį automobilį dar nespėjus jam labai pabrangti.

Laiku kylančią vertę pastebėjo ir komandos „General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas, prieš septynerius metus nusipirkęs 1992 metais pagamintą BMW M3 E30, kurio vertė per šį laiką pakilo net 5 kartus – dabar toks gerai išlaikytas egzempliorius vertas maždaug 50 tūkst. eurų.

Nereikia būti BMW markės mylėtoju, kad suprastum ar pritartum, jog pirmosios generacijos BMW M3 E30 yra legendinis ar, tiksliau, tapęs nemirštančia klasika. Šis automobilis pirmiausiai buvo sukurtas lenktynėms ir tik tada pritaikytas bendrojo naudojimo keliams, o tai reiškia, jog M3 „gimė“ su lenktynininko genu. Tai įrodo pasiekiamai – M3 E30 yra laimėjęs WTCC, ETCC, DTM, BTCC ir kitų serijų čempionatus, taip pat savo klasėje laimėjo Niurburgringo 24 valandų ištvermės lenktynės. Kaip touring car šis automobilis pasiekė rekordą, kurio dar niekas nepakartojo – daugiau nei 1500 pergalių.

Sėkmės paslaptis? BMW darė viską, kad automobilis taptų lengvas bei manevringas. Ir nors žvelgiant šių laikų požiūriu jis nėra tikras žvėris (B. Vanago turimas M3 iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,7 sek.), bet prieš 30 metų tai buvo gėdos nedarantys skaičiai. Tačiau tai ne vieninteliai faktoriai, lėmę BMW sėkmės istoriją, besitęsiančią iki šių dienų, tikina lenktynininkas, nusprendęs detaliai papasakoti apie turimą automobilį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (44)