„YouTube“ galima rasti vaizdo įrašą, kuriame užfiksuotas išsamus beveik 1,5 mln. eurų kainuojančių automobilių testavimo procesas, siekiant užtikrinti atitiktį įvairiems saugumo reikalavimams, skelbia motorauthority.com. Nereikia nė sakyti, kad palyginti nedidelė įmonė turi rasti būdą, kaip gauti trokštamą rezultatą sudaužant kuo mažiau nepigių automobilių.
„Koenigsegg“ vykdomasis direktorius Christianas von Koenigseggas ir bendrovės sertifikavimo reikalų vadovas Davidas Tugas paaiškino inovatyvų procesą, kurio metu galybę kartų daužomas ir bandomas faktiškai tas pats automobilis. Kadangi „Koenigsegg“ tektų paaukoti praktiškai visą metinę produkciją įvairiems bandymams atlikti (o to padaryti neleidžia ilgas laukiančių klientų sąrašas), daužomas vos vienas automobilis.
Įmonės inžinieriai ir dizaineriai pasistengė, kad anglies pluošto monokokas atlaikytų visus reikalingus atlikti bandymus. Taigi, „Koenigsegg“ kiekvieno naujo testo metu prie monokoko tiesiog pritvirtina naujas kėbulo dalis bei sumontuoja interjero komponentus ir oro pagalves. Šis procesas padeda išlaikyti sklandžią gamybą.
Kol kas monokokas susidorojo su visais iššūkiais. Akylūs žiūrovai tikriausiai pastebės, kad bandymams naudojamas neužbaigtas hiperautomobilis „Koenigsegg Regera“. Įspėjame: vaizdelis ne silpnų nervų žiūrovams.
Į automobilį taip pat pasodinami bandymų manekenai, norint užtikrinti tinkamą oro pagalvių veikimą ir jų įrengimo vietą. Įmonės darbuotojai daužo automobilį kūjais ir iš visų jėgų uždarinėja dureles bei kapoto dangtį. Šie paprasti bandymai leidžia sukonfigūruoti oro pagalvių išsiskleidimą.
Pažiūrėkite vaizdo įrašą ir pasidžiaukite, kad tai ne jūsų automobilis, nesvarbu, ar vairuojate egzotišką hiperautomobilį, ar eilinę šeimai skirtą transporto priemonę.