Išbandymai, panašu, ne tokie ir lengvi, mat pirmuoju bandymu barjerus įveikia mažiau nei pusė visų pradedančiųjų.

Teorijos egzaminas, „Delfi“ pasakojo „Regitros“ Komunikacijos skyriaus specialistė Emilija Bardauskienė, yra vienas iš dviejų, kuriuos tenka laikyti būsimiems vairuotojams. Tačiau neįveikus šio egzamino kartelės, bandyti išlaikyti praktikos egzamino niekas neleidžia.

Bene dažniausiai laikomas yra B kategorijos vairuotojų (B kategorija suteikia teisę vairuoti įprastus lengvuosius automobilius) teorijos egzaminas. Jis trunka 30 minučių, o egzaminą sudaro 30 klausimų. Egzaminas išlaikytas tada, kai teisingai atsakoma į ne mažiau nei 24 klausimus. Vadinasi, maksimalus galimų klaidų skaičius – 6.

„Regitros“ atstovė pasakojo, kad teorijos egzamine norima patikrinti ne tik tai, kaip būsimas vairuotojas išmokęs Kelių eismo taisykles (KET), ar jis žino, ką reiškia vienas ar kitas ženklas, bet ir tai, kaip vairuotojas turimas žinias gali pritaikyti konkrečiose situacijose. Todėl, pasak jos, pateikti klausimai yra glaudžiai susiję su praktinėmis situacijomis kelyje.

Jei šis egzaminas išlaikomas, tuomet būsimo vairuotojo laukia praktikos egzaminas, kuris vyksta realiame eisme.

Visgi gaji populiari nuomonė, kad tam, kuris teorijos egzaminą laiko pirmąjį kartą, tą padaryti lengviau nei tam, kuris teisę vairuoti jau yra įgijęs.

Tad norintiems pasitikrinti, kaip atrodo teorijos egzaminas, o taip pat – išbandyti savo jėgas, „Regitra“ siūlo išlaikyti bandomąjį testą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (82)