Panašiai persitvarkė ir automobilių dalių tiekėjai. Ir čia kalba ne tik apie kaukes ar dezinfekcinį skystį – iš esmės pasikeitė visa klientų aptarnavimo filosofija. Panašiai kaip maisto prekių parduotuvių. Jeigu maisto ir pirmos būtinybės prekių pirkimas internetu daugeliui tapo įpročiu, kai kurias prekes, pavyzdžiui skirtas automobiliui, daug kas mieliau išsirinktų parduotuvėje. Juk norisi pasikonsultuoti, pasitarti su specialistu.

Konsultuoja nuotoliniu būdu

Tačiau parduotuvių tinklo „Autoaibė“, prekiaujančio automobiliams skirtomis prekėmis, vadovas Arūnas Vaišvila sako, kad ir šioje srityje viskas labai pasikeitė. Užsisakydami prekes internetu klientai ne tik gali patogiai jas išsirinkti ir saugiai atsiskaityti, bet ir gauti specialistų konsultacijas nuotoliniu būdu. Kaip tai vyksta?

Arūnas Vaišvila pasakojo, kad karantinui pradėjo ruoštis iš anksto, todėl greitai sureagavo į pokyčius: padidino elektroninės prekybos komandą, praplėtė aptarnavimo telefonu pajėgumus - kad vienu metu būtų galima priimti daugiau skambučių nei įprastai. Beje, konsultacijos teikiamos septynias dienas per savaitę.

„Dabar konkurencinėje kovoje laimi tas, kuris pirmiau atsiliepia į skambutį. Arba tas, kuris greičiau sureaguoja į elektroniniu būdu gautą užklausą”, – iliustravo per karantiną pasikeitusią realybę A.Vaišvila.

Ar lengva padėti išsirinkti norimą detalę nuotoliniu būdu? A. Vaišvila neslepia, kad nuotolinis darbas padeda atskirti pelus nuo grūdų ir tapo labai geru profesionalumo testu. Kiekvienas turi išmanyti savo sritį. Tai buvo labai svarbu įprastomis darbo sąlygomis, o dabar tampa dar svarbiau, nes pageidaujamas automobilių dalis dažnai tenka parinkti remiantis kliento pasakojimu.

Kartais neužtenka vien tik automobilio identifikacinį VIN kodą. Todėl būna situacijų, kai, ieškodami tinkamos dalies, darbuotojai prašo net automobilio ar jo agregato nuotraukos. Jeigu tai nepadeda, tenka pasitelkti sukauptas žinias ir pasiūlyti kitas alternatyvas - kompiuterinės programos kol kas to padaryti negali.

Siūlo tris būdus

Du dalykai, kurie automobilių savininkams rūpi labiausiai – kaip saugiai ir greitai gauti norimą detalę. Bene labiausiai, pirkdami dalis internetu, nuogąstauja dėl to, kiek užtruks pristatymas ar atsiėmimas. Juk, remontuojant automobilį, nesinori veltui švaistyti laiko. Nes automobilio gedimas gali tapti ir neįvykusios ar vėluojančios kelionės priežastimi.

Specialistai siūlo tris išeitis. Norintys detales gauti per trumpiausią įmanomą laiką, gali atlikę užsakymą patys atvykti į vieną iš septyniolikos skirtinguose Lietuvos miestuose esančių atsiėmimo punktų.

Siekiantys apsipirkimą paversti ne tik saugiu, bet ir kiek įmanoma patogiu, gali rinktis prekių pristatymo paslaugą: po užsakymo telefonu prekes surinks ir iki durų pristatys tinklo vairuotojai. Žinoma, kaip ir kitose srityse, galima rinktis ir kurjerių paslaugas, bet dėl itin didelio darbo krūvio pristatymas naudojantis šia paslauga užtrunka ilgiau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)