Minėtą įmonių, pirkusių automobilius ir gavusių subsidijas, sąrašą sudarė bendrovė „Abalt“.

L. Ramoška savo vardu turi užregistravęs mažąją bendriją „Cinkas“. Būtent šios įmonės vardu jis užregistravo prieš porą metų įsigytą „Lexus LS 430“. Tačiau, pastebi renginių organizatorius, pirkinys jo MB „Cinkas“ nuosavybe tapo dar 2019 metais spalį, kai kalbų apie pasaulinę pandemiją, karantiną ir veiklos stabdymą nebuvo.

„Automobilis yra 2006 m. laidos, taigi, jam dabar yra 15 metų. Ir jis yra nuvažiavęs 560 tūkst. kilometrų. Ir nors pagal savo ridą tai yra labai geros būklės automobilis, jis man kainavo apie 2 tūkst. eurų“, – pasakojo L. Ramoška.

Gavo subsidiją veiklos keitimui

Prasidėjus pasaulinei koronaviruso pandemijai renginių organizatorius, kaip savarankiškai dirbantis asmuo, parašė prašymą gauti subsidijai, kad galėtų keisti veiklą.

„Subsidijos dydis buvo 7 tūkst. eurų, ar parašiau projektą tai subsidijai gauti ir automobilvežio įsigijimui. Mano prašymas buvo patenkintas ir aš įsigijau tą automobilvežį, kuris kainavo triskart daugiau nei mano prabangus automobilis“, – ironizavo L. Ramoška, pridūręs, kad galbūt pavadinimas „Lexus“, nepaisant to, kad automobiliui, apie kurį kalbama, keliolika metų, simbolizuoja prabangą.

L. Ramoška pastebėjo ir tai, kad automobilį jis pirko dar iki prasidedant pandemijai, o subsidiją gavo jau jai prasidėjus. Sąrašuose minima paskutinė automobilio registracijos data – 2021-ieji, mat tuo metu jo „Lexus“ buvo keičiami dokumentai dėl sumontuotos dujinės įrangos.

„Natūralu, kad kai įmonėms geri metai, o tokie buvo 2019-ieji, jos perka automobilius. Ir aš manau, kad dėl šitos „raganų medžioklės“ sąraše atsidurs ne vienas, atsidūręs analogiškoje situacijoje, kaip aš“, – kalbėjo renginių organizatorius.

Jis pastebėjo ir tai, kad jau po to, kai gavo subsidiją, jis įsigijo ir dar vieną automobilį įmonės vardu - „Chevy“, kuris buvo pirktas brangiau nei „Lexus“. Tačiau pastarasis į sąrašą nepapuolė, mat, ironizuoja L. Ramoška, greičiausiai dėl to, kad šis pavadinimas su prabanga nesiasocijuoja.

„Mano akimis tai yra visiškas populizmas“, – įvertino jis.

Pasekmėmis neabejoja

Renginių organizatorius neslėpė, kad, jo nuomone, tai, jog jo turima mažoji bendrija atsidūrė tariamai prabangių automobilių prisipirkusių įmonių sąraše, turės pasekmių ir įtakos jo veiklai.

„Galimai žmonės, su kuriais aš dirbu, automobilių sporto atstovai, į tai gali pasižiūrėti „kreivai“, nes štai aš ir subsidiją gavau, ir dar su prabangiu „Lexus“ važinėju. Tai gal ir iš jų paskutinį centą atimti bandau“, – kalbėjo jis.

Visgi dėl to, kad gautą subsidiją gali tekti grąžinti, L. Ramoška nesibaimina. Pasak jo, gaudamas subsidiją jis pasirašė daugybę dokumentų ir taip, jeigu įsipareigojimų nevykdys, paramą teks grąžinti, tačiau ne kitu atveju.

„Papolitikavimas“ į subsidijos dokumentus įrašytas nebuvo. O mano atveju įsipareigojimas buvo ekonominės veiklos keitimas, tačiau esamos veiklos niekas nedraudė tęsti, tik valstybė davė „planą B“. Ir aš juo naudojuosi“, – pabrėžė L. Ramoška.

Tiesa, kaip rašė „Delfi“, Seimo narys Mykolas Majauskas, kalbėdamas apie atvejus, kai įmonė gavo šimtatūkstantines subsidijas ir pirko prabangius automobilius, minėjo atvejus, kai automobilio kaina perkopė 50-100 tūkst. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (159)