Ankstesnė beorė padanga buvo patobulinta taip, kad dabar tokiomis padangomis gali būti „apauti“ sunkesni automobiliai. Patobulintos ir riedėjimo charakteristikos, o pačios padangos tapo kur kas ekologiškesnės.

Automobilio svorį laiko stipinų konstrukcija: jis svorį paskirsto po visą vidinį padangos paviršių. Jei I-os kartos beorių padangų bandymuose 100 kg sverianti transporto priemonė galėjo judėti maksimaliu 6 km/val. greičiu, tai II-os kartos padangos sudaro sąlygas 410 kg sveriančiai transporto priemonei įsibėgėti jau iki 60 km/val.

Kadangi padangos konstrukcijoje nenumatytas jos pripildymas oru, eliminuojama padangos pradūrimo galimybė.

Stipinai gaminami iš termoplastinės gumos, o padangos protektorius – irgi iš tos pačios medžiagos ir kaučiuko. Kitaip tariant, sudedamosios šių padangų dalys tinka antrinių žaliavų perdirbimui.

Be to, II-os kartos beorės padangos išsiskiria ir ypač geromis riedėjimo charakteristikomis, o tai žada gerokai mažesnes degalų sąnaudas ir mažesnes anglies dvideginio emisijas.