Į tokią situaciją įkliuvęs kaunietis Paulius Morkūnas neapsikentęs savo patirtimi pasidalijo socailiniame tinkle „Facebook“.
Vyras pasakojo, kad išskrisdamas atostogų nusprendė pasinaudoti bendrovės „Unipark“ siūloma paslauga „UniPark Blic“: bendrovės atstovams paliekami automobilio rakteliai, dokumentai, o jie mašiną atvaro iki durų, kai savininkas grįžta, ir dar šią švariai nuplauna.
P. Morkūnas neslėpė, kad paslauga nebuvo pigi – teko atseikėti 95 eurus, tačiau kito pasirinkimo jis neturėjo.
„Pametė“ automobilį
Po nusisekusių atostogų jis su žmona ir dviem vaikais grįžo atgal į Lietuvą. Pusantros valandos vėlavęs lėktuvas nusileido Vilniaus oro uoste apie pusę pirmos nakties. Vyras tikėjosi, čia jo jau lauks „Unipark“ darbuotojas su automobiliu, tačiau sulaukė akibrokšto.
„Atrodo, pirkai brangiausią aikštelę, o tokie dalykai. Darbuotojas pasakė, kad mašinos nėra aikštelėje. Su kažkuo susiskambino, sako, bus po pusantros valandos“, – naktinį košmarą prisiminė P. Morkūnas.
Išgirdę, kad teks dar laukti, kauniečiai nepradžiugo. Anot jo, buvo pavargę ir jis, ir žmona, ir vaikai. Juolab, kitą dieną tiek jam, tiek sutuoktinei nuo ankstyvo ryto reikėjo į darbą.
„Pusę trijų nakties atvažiavo kitas „Unipark“ darbuotojas, be mašinos. Klausiu, kur mašina, sako – nežinau. Neaišku, kur rakteliai, kur pati mašina – jokios informacijos, esą, neturi. Galiausiai pradėjo siūlyti, kad pas draugus apsistoti ar kur kitur. Aš atsakiau, kad tikrai taip nebus, važiuoju taksi iki Kauno, o įmonė lai padengia išlaidas ir 8 valandą ryto atvaro mašiną iki namų“, – piktinosi vyras, pasakęs, kad nurodė ir tikslų adresą, ir kitus duomenis, bei vylėsi, kad ryte jo automobilis bus sėkmingai rastas.
Surado tik įdienojus
Deja, išsirengęs į darbą ryte savo automobilio kaunietis prie namų nerado. Teko, kaip pasakojo DELFI, skolintis mašiną ir į darbą iškeliauti numigus vos porą valandų.
„Iki kol nepradėjo skambinti žurnalistai, tol niekas su manimi nebendravo. Vis „laukite, laukite“, jokios informacijos, nors skambinau ir 9 valandą, ir 10 valandą. Iki pat 12 valandos, kol neįkėliau įrašo į feisbuką, tol niekas nieko nežinojo apie mano automobilį“, – stebėjosi P. Morkūnas.
Galiausiai po ilgų bandymų, „UniPark“ darbuotojai jam paaiškino, kad automobilis esą buvo kitoje aikštelėje, tačiau taip ir nepasakė, kur buvo pradingę rakteliai.
Kaip pasakojo P. Morkūnas, galiausiai atradę jo automobilį ir raktelius, „UniPark“ specialistai pažadėjo šį transportuoti nuo Vilniaus iki Kauno, taip pat kompensuos stovėjimo jų aikštelėje išlaidas bei 130 eurų, kuriuos teko sumokėti taksi.
„Visko visuose darbuose pasitaiko, bet šitiek ilgai nesulaukti jokios informacijos – jau virš visko. Iš pradžių dar blogų minčių neturėjau, bet vėliau pradėjau galvoti, kad automobilis sudaužytas“, – komentavo pašnekovas, kuris pirmadienį gerokai po pietų automobilio dar nebuvo matęs.
Jis atviravo, kad grįžtant į namus vėlavo viskas: ir traukiniai, ir autobusai, netgi skrydis.
„Žmona, kai pakilo lėktuvas, dar pasidžiaugė, kad pagaliau namo, o aš dar liepiau, kad nesidžiaugtų. Va ir prisikalbėjome“, – dalinosi pašnekovas.
Žmogiška klaida
DELFI susisiekus su „UniPark“ vykdomąja direktore Egle Šimkevičiene ši paaiškino, kad dėl susiklosčiusios situacijos kalta netyčinė vieno darbuotojo klaida.
„Kiek man žinoma, darbuotojas, kuris priėmė automobilį, vietoje pirmos valandos nakties užrašė pirmą valandą dienos. Tačiau automobilis tikrai nėra niekur dingęs“, – komentavo bendrovės atstovė.
Pasak E. Šimkevičienės, bendrovė jau atsiprašė kliento ir jo šeimos dėl patirtų nemalonumų, taip pat – sutarė, kad kompensuos ir automobilio stovėjimo aikštelės, ir taksi išlaidas.
„Tikrai nėra jokio kriminalo, niekas niekur nedingo, nebuvo pavogta. Tai nėra paslauga, kuri atliekama be sutarčių: automobilis paimamas, pasirašoma sutartis, transporto priemonė nufotografuojama iš išorės, klientas turi sutartį, visus duomenis“, – kalbėjo pašnekovė pridūrusi, kad bendrovė apgailestauja, jog klientui teko patirti tokių nesmagių momentų.
Grįžusio nepriėmė
P. Morkūnas socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo nuotraukomis po to, kai automobilis vakare pasiekė šeimos namus. Nors vizualiai mašina atrodo tvarkinga, visgi, iš jos išbėgusi nemaža bala tepalų.
„Vežame mašiną į servisą, nes tikrai jos tokios nepriimsiu. Aš jos tikrai nepalikau su bėgančiais tepalais“, – sakė DELFI pašnekovas.
Vyras minėjo, kad susiekė ir su „UniPark“ atstovais. Pastarieji, anot jo, patikrino vietą, kur stovėjo automobilis, tačiau ten tepalų nebuvo.
Papildyta 2019-09-24. Kaip DELFI informavo „UniPark“ vykdomoji direktorė Eglė Šimkevičienė, kauniečio BMW buvo patikrintas autorizuotame servise, kuris nustatė, kad automobilio pažeidimai atsirado kur kas anksčiau nei šis buvo patikėtas įmonei.