Krovininiame laive, gabenusiame apie 4000 naujų „Volkswagen Group“ pagamintų automobilių, gaisras kilo vasario 16-ąją, kai šis išplaukė į Atlanto vandenyną iš uosto Vokietijoje. 22 įgulos nariai buvo išgelbėti, tačiau automobiliai, kurie vasario 23-iąją turėjo pasiekti JAV, liko gaisro apimtame laive.
Iš pradžių buvo teigta, kad gaisras kilo ten, kur buvo vežami elektromobiliai, ir buvo spėjama, kad būtent dėl ličio jonų baterijų kilo gaisras. Visgi dabar panašu, kad gaisro židinys įsiplieskė arčiau „Felicity Ace“ degalų talpų.
Ataskaitoje pabrėžiama, kad ypač daug šiame laive buvo „Volkswagen ID.4“ elektromobilių, tačiau neatmetama tikimybė, kad į JAV buvo plukdoma ir apvalus skaičius „Porsche Taycan“, „Audi e-Tron“ ir kitų elektra varomų automobilių.
Kaip „Volkswagen Group“ teigė laiške „Bloomberg“, krovininis laivas gabeno tiksliai 3965 automobilius. Skirtingi kompanijos atstovai teigė, kad tarp krovinių – 189 „Bentley“, apytiksliai 1100 „Porsche“ modelių, taip pat neįvardijamas skaičius „Audi“, „Volkswagen“ ir, tikėtina, „Lamborghini“.
Ekonomistas Patrickas Andersonas „Automotive News“ teigė, kad greičiausiai nuostoliai gali siekti 282 mln. JAV dolerių. Tokie skaičiavimai grįsti nuostata, kad bent trys ketvirtadaliai laive esančių automobilių dėl liepsnų padarytos žalos bus nurašyti. Ir ekonomisto nurodomi skaičiai neapima nei žalos aplinkai, nei krovininio laivo, nei gelbėjimo darbų.
Skelbiama, kad sudegęs laivas bus nutemptas arba į Bahamų, arba į Europos vandenis.