Po rekordinių pasiekimų Europoje, Šiaurės Amerikoje ir Azijoje, šįkart naujas ir jau ketvirtas šio modelio rekordas užfiksuotas Pietų Amerikoje – legendinėje ir vienoje sudėtingiausių Interlagos trasoje, San Paule.

„Interlagos trasos dinamika pasižymi ypatingais iššūkiais, naujiems rekordams pasiekti. Tai techniškai sudėtinga, kupina staigių ir sudėtingų posūkių, itin sudėtingo reljefo trasa, atskleidžianti visas automobilio stipriąsias puses“, – teigia „Porsche Lietuva“ vadovė Rasa Klimavičiūtė.

Susiję straipsniai

Naujojo rekordo fiksavimo metu prie elektrinio su „Weissach“ paketu „Taycan Turbo GT“ vairo sėdo „Porsche“ lenktynininkas Felipe Nasras, o trasos ratą 4,3 km ilgio įveikė per 1 min. 42 sek.

Skelbiama, jog tai 8 sek. greitesnis laikas nei toje pačioje trasoje 2022 metais užfiksuotas ankstesnis elektrinio „Taycan Turbo S“ rekordas – 1 min. 49 sek. Be to, šis rezultatas pranoko net ir legendinį sportiškąjį bei išskirtinį našumą lenktynių trasoje turintį – „Porsche 911 Turbo S“, kuris trasą įveikė per 1 min. 43 sek.

Porsche Taycan Turbo GT
Porsche Taycan Turbo GT
FOTO: Porsche Lietuva nuotr.

Pilnai elektrinių „Taycan Turbo GT“ pagreitis iki 200 km/val. siekia 6,6 sek., o su „Weissach“ paketu – 6,4 sek. Pastarasis yra net 1,3 sekundėmis greitesnis nei „Taycan Turbo S“.

Šis rekordas Interlagos trasoje – jau penktasis „Taycan“ pasaulio rekordas. Visai neseniai, „Taycan GTS“ Arktyje pastatė naują rekordą nepertraukiamai slysdamas ledu net 17 km, o 2023 m.

„Taycan Cross Turismo“ pasiekė didžiausią elektromobilio aukščio pokytį – pakilęs į 5573 m. aukštį Sindziango-Tibeto maršrute, 2021 m. Naujajame Orleane, Luizianoje, pasiekė didžiausio uždaroje patalpoje važiuojančio automobilio greičio rekordą, o 2020 m. „Porsche Experience“ instruktorius Dennis Retera su „Taycan“ nuvažiavo lygiai 210 ratų, „Porsche Experience Center“ (PEC) Hokenheimo trasoje, įveikdamas 42,171 km per 55 minutes.

Porsche Taycan Turbo GT
Porsche Taycan Turbo GT
FOTO: Porsche Lietuva nuotr.

Kaip nurodo gamintojas, naudojant starto kontrolės sistemą (Launch Control) „Porsche Taycan Turbo GT“ iki 100 km/val įsibėgi per 2,3 sek, o didžiausias galimas greitis siekia 290 km/val. Šio sportinio sedano galia siekia 580 kilovatų, tačiau naudojantis starto kontrole ji padidėja iki 760 kilovatų.

Deklaruojama, jog elektromobilis gali įveikti daugiau nei 500 km kombinuotu režimu, o mieste jo nuvažiuojamas atstumas viršija 630 km. Priklausomai nuo stotelės galingumo, šis „Porsche“ įsikrauna nuo 18 min, naudojant galingiausią įmanomą stotelę, iki 13 val. renkantis 9.6 kW galingumo įkrovos tašką. Tuščias šis sedanas sveria 2,365 kg

Pirmieji „Porsche Taycan“ modeliai į Lietuvos gatves išriedėjo praėjusių metų pavasarį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją
Rekomenduojame
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės