Neįtikėtina, kiek galios yra šnypščiančiuose vandenilio peroksido burbuliukuose. Pakankamai, kad prancūzų nutrūktgalvis François Gissy su savo perdarytu dviračiu atsidurtų Guinnesso pasaulio rekordų knygoje – jis beveik trigubai viršijo asfaltuotuose užmiesčio keliuose leistiną greitį, rašo „Discovery.com“.

Nieko nuostabaus, kad pro sportinį „Subaru Impreza“ toks dviratis pralėkė kaip pro stovintį ir labai nedaug trūko, kad būtų pavytas „britva“ vadinamas žiedinių lenktynių sportinis motociklas.

Dviratininkas F. Gisssy tiesiame asfalto kelyje prie Miunhauzo (Prancūzija), sėdęs ant modifikuoto dviračio su vandenilio peroksido varikliu, išvystė net 263 km/val. greitį ir pagerino jam pačiam priklausiusį dviračių su raketiniu varikliu pasaulio rekordą (242,6 km/val.), kuris analogiškos konstrukcijos „peroksidiniu“ dviračiu buvo pasiektas dar 2002 m.

F. Gissy prie savo dviračio primontavo galingą raketinį variklį. Koncentruotas (maždaug 90 proc., kai vaistinėse parduodamas daugiausiai 3 proc. koncentracijos) vandenilio peroksidas (H2O2) į variklį ateina iš specialaus bako, kuris sujungtas su antrine kamera, užpildyta katalizatoriumi (paprastai tai būna sidabras). Cheminiai ryšiai nutrūksta ir vandenilio peroksidas susiskaido į didžiulį kiekį šiluminės energijos, +343°C vandens garus ir deguonį. Garai pro raketinio variklio tūtas generuoja akceleracinę trauką.

Vienetinį raketinį variklį prancūzų pramuštgalviui pagamino Šveicarijos bendrovė „Exotic Thermo Engineering“.

Gaila, tačiau F. Gissy ir jo dviračiui su standartiniu rėmu labai nedaug (vos 5 km/val.) trūko iki absoliutaus dviračių greičio rekordo (268,8 km/val.), kurį 1995 m. pasiekė specialios aerodinamikos raketiniu automobiliu „Slipstream“ tempiamą sportinį dviratį vairavęs Fredas Rompelbergas (žiūrėti paskutinį iš žemiau pateiktų vaizdo įrašų).