Pirmąją ralio dieną dalyviai susitiks Vilniuje, kur gaus pirmųjų 200 km maršrutą iki Birštono. Vakare čia, „Nemuno vingio“ poilsio bazėje, bus finišas ir vakarėlis, kurio metu visi galės pasidalinti įspūdžiais. Šokti ir linksmintis visi galės beveik iki ryto. Žinoma, išskyrus vairuotojus, kurie kitą dieną turės įveikti 600 km.
Asfaltuoti keliai šiuose maršrutuose sudarys labai mažą dalį. Vakare, po finišo, visi vėl galės pasidalinti geriausiomis važiavimo strategijomis. Trasa tikrai nebus lengva, todėl dalyviai jėgas galės atgauti pirtyje ir baseine bei vėl šokti iki ryto. Trečiąją maratono dieną lauks tik 200 km iki Vilniaus. Čia suplazdės finišo vėliava ir bus apdovanoti klasių nugalėtojai bei greičiausias ekipažas absoliučioje įskaitoje. Nugalėtojo automobilį organizatoriai nupirks už 1000 eurų.
Lenktynės – Lietuvos gatvių atspindys
Kaip pasakoja vienas iš „Baltyre Rat Race“ ralio organizatorių Paulius Ragauskas, dalyvių automobiliai puikiai atspindi Lietuvos automobilių parko tendencijas.
„Daugiausiai lenktynėse dalyvaus ekipažų su „Audi“ automobiliais. Iš viso užsiregistravo 11 ratuočių su keturiais žiedais. Nuo jų nelabai atsilieka VW ir „Volvo“ fanai. Jų dalyvaus po 7 ir 5. Tačiau prie starto stos ir tokioms lenktynėms gana egzotiški automobiliai kaip „Chrysler PT Cruiser“, „Moskvič“ ir „Lada Niva“, – apie dalyvių paletę pasakoja jis.
Iš viso lenktynėse varžysis 55 automobiliai ir jų ekipažai. Daugiausiai jų bus priekiniais arba galiniais ratais varomų automobilių klasėje. Pavyzdingiausiai lenktynėms ruošėsi komanda „Grikiai“. Jie į lenktynes atsiveš net tris „Volvo“ automobilius.
Profesionalai pranašumo neturės
„Baltyre Rat Race“ ralyje dalyvaus ir automobilių sporto pasaulyje gerai žinomi lenktynininkai. Praėjusių metų „Fast Lap“ Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių čempionas Paulius Reisas kartu su broliu Povilu sės į gausiai rėmėjų lipdukais nuklijuotą „Audi 80“ arba „Bulką“. Vienas žinomiausių Lietuvos „drifterių“ Gediminas Ivanauskas - Ivanule pasikinkė tai, ką vairuoja geriausiai – galiniais ratais varomą automobilį. 1000 km jis bandys įveikti su senučiuke „Opel Omega“.
Tiesa, profesionalūs lenktynininkai čia didelio pranašumo neturės. Visi maršrutai drieksis ne asfaltuotais keliais, o dalyviai privalo laikytis visų kelių eismo (ypač greičio ribojimo) taisyklių. Taigi didžiausius šansus turės tie, kurie nesusidurs su technikos gedimais bei neužklimps sunkiose atkarpose.
Viena iš „Baltyre Rat Race“ ralio organizatorių Oksana Ragauskienė atskleidžia, kad lyderius įvardinti labai sunku, ypač pirmąkart vykstančiose lenktynėse.
„Ruošėmės labai ilgai ir dabar mūsų energiją palaiko entuziazmas. Esame ant bangos! Labai džiaugiamės, kad susirinko tiek dalyvių, net teko kilstelti registracijų skaičių. Sunku prognozuoti, kas gali tapti lyderiu, todėl ir nugalėtoją nuspėti sunku. Tačiau vieną dalyką žinome tikrai – visi finišuos laimingi ir po smagaus nuotykio“, – pažada ji.