Varžybose taip pat dalyvauja dar du lietuviai - Jonas Gelžinis (Nr. 8) bei Tautvydas Barštys (Nr. 18).
Pirmosios dešimties ratų sekmadienio lenktynės vyko labai permainingai mūsų šalies atstovams. Pirmame rate R. Kupčiko automobilis kiek kliudė Jakubo Litwino bolidą - pastarasis apsisuko ir prarado keletą pozicijų, o lietuviui pasisekė išsilaikyti trasoje. R. Kupčikas aktyviai bandė spausti lyderį Maciejų Steinhofą, bet iš galo važiavę varžovai irgi nesnaudė. Lietuvį aplenkė tautietis Jonas Gelžinis ir vienas iš pagrindinių konkurentų bendroje įskaitoje Jeffrey Krugeris, tad Robertas nukrito į ketvirtą vietą.
R. Kupčiko nesekmės tuo nesibaigė - po keturių ratų sportininkas buvo jau penktas, o J. Gelžiniui sekėsi kur kas geriau - jis pakilo į antrą poziciją. Vis dėlto greitai viskas pasisuko priešinga linkme. R. Kupčikas šeštame rate aplenkė J. Krugerį, o aštuntame rate pakilo į trečią poziciją, kai iš trasos išlėkė lyderį M. Steinhofą atakavęs J. Gelžinis.
Lenktynių pabaigai daugiau „Push To Pass“ paspaudimų (lenktynininkų „Volkswagen Golf“ 260 AG automobiliai turi „Push To Pass“ sistemą, kuri laikinai padidina automobilio galią 50 AG, tokių paspaudimų vairuotojas per lenktynes turi 19) sutaupęs R. Kupčikas priešpaskutiniame rate tapo lyderiu ir išsaugojo pozicijas iki pabaigos. Pirmas sekmadienio lenktynese laimėjęs lietuvis savo sąskaitą papildė dar pusšimčiu taškų. Antras buvo J. Krugeris, trečias - Pawelas Krezelokas. J. Gelžinis finišavo septintas.
Antrose lenktynėse liko trečias
Popiet vyko antrosios lenktynės. R. Kupčikas startavo iš pirmos pozicijos, J. Gelžinis - iš tryliktos, o T. Barštys - iš septynioliktos pozicijos.
Lenktynių startas vėlavo. To priežastis - prieš kurį laiką trasą merkęs lietus. Automobiliams buvo sumontuotos lietaus sąlygoms skirtos padangos, tačiau atėjus laikui išvažiuoti į apšilimo ratą, trasa pradžiuvo, todėl nuspręsta padangas pakeisti. Antrųjų lenktynių startas atidėtas tol, kol ant visų Volkswagen Golf automobilių buvo sumontuotos sausam asfaltui skirtos padangos.
Teisėjai nusprendė, kad lenktynių startas bus trasoje važiuojant saugos automobiliui. Tad sportininkai pirmą ratą sekė saugos automobilį ir startavo "iš eigos".
Pirmuosius ratus R. Kupčikui į nugarą kvėpavo Jeffrey Krugeris, tačiau lietuvis sėkmingai atsilaikė. J. Gelžiniui pavyko palypėti trimis pozicijomis aukščiau - ketvirtame rate jis buvo 10-as, šeštame - jau 7-as. T. Barštys įpusėjus lenktynėms buvo 16-as.
R. Kupčikas didvyriškai laikėsi iki aštunto rato - pagrindinis jo konkurentas J. Krugeris nuolat atakavo ir spaudė lietuvį, kol galiausiai jam pavyko aplenkti.
Vis dėlto tarp dviejų lyderių įsiterpė Janas Kisielis, kuris devintame rate įsiveržė į priekį, taip nustumdamas lietuvį į trečią poziciją. Paskutiniame rate lyderių rikiuotė nepakito, tad R. Kupčikas darsyk lipa ant podiumo - šįkart ant trečio laiptelio. J. Gelžinis finišavo 7-as, T. Barštys - 16-as.
Po penkto „Volkswagen Castrol Cup“ etapo R. Kupčikas žengia sezono lyderio pozicijoje su 408 taškais. Antrą vietą užima Pietų Afrikos Respublikos atstovas Jeffrey Kriugeris (356 taškai).
DELFI primena, kad kiekvienose lenktynėse pirmas finišavęs sportininkas gauna 50 taškų, už antrą vietą skiriami 42 taškai, trečią – 38 taškai, ketvirtą – 34 taškai, penktą – 32 taškai (už kiekvieną kitą poziciją iki 20-os vietos skiriama dviem taškais mažiau). Po lenktynių savaitgalio sudedami dviejų važiavimų taškai, kurie ir papildo lenktynininkų kraitį bendroje įskaitoje.