„Aura“ projektui vadovavo „Astheimer“, baterijomis pasirūpino „Potenza Technology“, kompozitiniu kėbulu – „BADM Composites“, naudotojo prieiga – „Conjure“. „Aura“ prototipas gimė per COVID-19 karantinus, jį iš dalies finansavo vyriausybė.
„Aura“ turi daug įdomių savybių. Visų pirma, kėbulas primena klasikinius britiškus sportinius automobilius, tačiau yra pagamintas iš natūraliu pluoštu sustiprinto plastiko. Visas „Aura“ dizainas buvo tobulinamas kompiuteriniuose modeliuose, kad automobilis būtų kiek įmanoma aptakesnis. Tai ir faktas, jog „Aura“ nešioja ekonomiškas padangas, rodo, kad šio automobilio tikslas nebuvo geriausios įmanomos dinaminės charakteristikos.
„Aura“ – tai 644 km tarp įkrovimų galintis nuvažiuoti dvivietis elektromobilis. Toks ir buvo „Aura“ prototipo tikslas – nepaisant išvaizdos, šis automobilis nėra toks greitas.
Įdomu tai, kad „Aura“ neturi milžiniškos baterijos. Po lengvu automobilio kėbulu yra tik į dvi dalis padalinta 44 kWh baterija. Jos padalinimas leido tobulai paskirstyti svorį tarp ašių. Be to, baterijos yra lengvai pasiekiamos.
„Aura“ prototipas parodo, ką galima padaryti. „Aura“ siekia naikinti su elektromobiliais susijusius stereotipus – jie neprivalo būti nuobodūs ir kelti nerimą dėl kelionės ilgio. Dėl to „Aura“ turi stebėtinai pažangią programinę įrangą, kuri itin tiksliai matuoja baterijos likutį ir pateikia siūlymus, kur bateriją bus galima įkrauti – neblogai kaip vienetiniam automobiliui be jokių serijinės gamybos planų.