„Nuo šiol autonominiam vairavimui skirta neutrali ir viešoms diskusijoms skirta svetainė“, – sako dr. Elmaras Degenhartas, „Continental“ valdybos pirmininkas. Esame įsitikinę, kad autonominių automobilių ateitis priklauso nuo viešosios nuomonės. Visuomenė turi suprasti pagrindinę ateities mobilumo idėją ir pasitikėti technologijomis, kurios užtikrins saugesnį, efektyvesnį ir patogesnį mobilumą. Dėl to „Continental“ kaip ilgalaikę iniciatyvą sukūrė www.2025AD.com svetainę, kuri yra skirta viešoms diskusijoms ir patraukliai pateikiamoms naujienoms apie autonominį vairavimą“.

Svetainėje skelbiama svarbiausia informacija apie autonominio vairavimo principus, publikuojami originalūs skirtingų autorių tekstai, galima sužinoti kokios jau yra įdiegtos ar dar tik kuriamos technologijos, supažindinama su paskutinėmis naujienomis, taip pat inicijuojamos diskusijos „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“ ir kituose socialinės medijos kanaluose.

„Continental“ tikisi aktyvaus dialogo su pramonės partneriais, politikais, mokslininkais, ekspertais ir, žinoma, paprastais automobilių vairuotojais“, – sako dr. Felixas Gressas, „Continental“ korporatyvinės komunikacijos vadovas.

„Ši svetainė skirta palaikyti būtiną dialogą apie ateities mobilumą esamuoju laiku, suteikti erdvę produktyvioms viešoms diskusijoms. Tai reiškia, kad mes galime bendradarbiauti, apspręsdami būtinas sąlygas autonominiam vairavimui pačiu tinkamiausiu ir patikimiausiu būdu“.

Naujoji www.2025AD.com svetainė yra anglų kalba, jos adrese esantis skaičius reiškia metus, kada tikimasi, kad greitkeliuose bus pradėti naudoti visiškai autonominiai automobiliai, kurių vairuotojai kelionės metu savo laiką galės skirti kitai veiklai. Taip pat šiuo metu jau kuriamos sistemos, kurios leis autonominiu vairavimu naudotis ir miestuose.

„Esant dabartinei situacijai, manome, kad visiškai autonominio vairavimo ne tik užmiestyje, bet ir mieste mes galime tikėtis maždaug 2030 metais. Tačiau tam reikia ne tik pritaikyti automobilius prie miesto sąlygų, bet ir miestuose sukurti specialią, autonominiam vairavimui tinkamą infrastruktūrą. Pavyzdžiui, jei tokiems automobiliams būtų sukurtos specialios eismo juostos, šiuos planus galima būtų įgyvendinti ir anksčiau“, – prognozuoja dr. E. Degenhartas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją