TDF-1 – tai 2011-ųjų „Marussia“ arba 2012 „Sauber“ bolidų bazės su naujais varikliais, vairais ir kai kuriais aerodinaminiais sprendimais. Tai - tikras, atviras 5,2 metrų ilgio Formulės bolidas, leidžiantis posūkiuose patirti 4G apkrovas.
Kartu tai – ir paslauga, mat TDF mokys klientus ir teiks techninį aptarnavimą. Tai yra pilna Formulės 1 lenktynininko patirtis – jums net nereikėtų rūpintis savo bolidu.
Ir gerai, nes jis – labai sudėtingas. Daugiau nei 600 AG išvystantis ir iki 9000 apsisukimų per minutę įsibėgėjantis turbokompresorinis 1,7 l variklis galią galiniams ratams perduoda per 6 laipsnių pusiau automatinę transmisiją. Ji valdoma ant vairo esančiomis pavarų perjungimo ir sankabos mentelėmis. Tiek variklį, tiek pavarų dėžę, tiek vairą kūrė TDF. Kaip ir originaliuose boliduose, variklis ir pavarų dėžė kartu yra ir bolido platformos dalys. Iki 100 km/val. TDF-1 įsibėgėja per mažiau nei 2 sekundes.
TDF-1 vairuotojai bus turtingi, bet nebūtinai bus patyrę. Taigi, prilipusius prie asfalto juos laikys „Pirelli P Zero“ padangos ir įspūdingas aerodinaminis paketas. Jis turi ir DRS technologiją, kuri užsivers, jei automobilis nebus stabilus.
Įdomu tai, kad TDF teigia, jog išlaikyti šį bolidą nebus taip jau brangu. Techninės priežiūros jam reikės tik kas metus, o ne po kiekvienos sesijos trasoje. TDF-1 variklis nėra toks galingas ir tikslus kaip originali „Formulės 1“ bolido jėgainė, bet jis yra patikimesnis. TDF teigia, kad jei pirkėjai norės, kompanija pridės pagrindines atsargines dalis ir priežiūra galės rūpintis savininkų technikai.
Tiesa, prieš tai bolidą vis tiek teks pasimatuoti. TDF suformuos sėdynę pagal vairuotojo kūno kontūrus ir sureguliuos saugos diržus. Taigi, su bolidu pirkėjas gaus ir visokeriopą patirtį ir galės pasijusti tikru lenktynininku. Neskelbiama, kiek toks malonumas kainuos, bet tikriausiai tokių bolidų bus pagaminti vos keli ir jie bus labai brangūs.