Šios mašinos istorija prasidėjo prieš kelerius metus ukrainiečo Aleksandro Kuznecovo galvoje. Padedamas entuziastų Kijeve buvo pradėtas didelio pravažumo mašinos kūrimas, pristatytas pirmasis prototipas, tačiau savoje šalyje finansinio palaikymo nesulaukė. Kilo organizacinių nesutarimų dėl kurių teko ieškoti naujų partnerių.
Neradus namuose, jų atsirado svetur. Britų „Higland Systems“ specializuojanti karinės technikos dizainų kūrimo darbuose. JAE susikūrusi „Streit“ turinti patirties konstruojant šarvuočius. Tiesa iki šiol įmonės sukurtų mašinų važiuoklės buvo pagamintos kitose įmonėse, pavyzdžiui Ford arba Kraz gamyklose. Šiame projekte bazinę dalį teko susikonstruoti patiems.
Pristatomo prototipo korpusas buvo pagamintas Suomijoje. Daugelis važiuoklės dalių pirktos iš įmonių Australijoje, hibridinei pavarai reikalingos baterijos atkeliavo iš Kinijos.
5,8 metro ilgio, beveik trijų metrų pločio ir 2,3 aukščio šarvuotis sveria aštuonias tonas. Jame šešios sėdimos vietos, jei norima plaukti, viso naudingo krovinio svoris neturėtų viršyti 2 tonų. Vizualiai dailus laužytų paviršių korpuso dizainas turėtų paslėpti mašiną nuo priešiškų radarų, taip pat nukreipti bent dalį atskriejančių kulkų rikošetu.
Jei kulkos vis dėl to pataikytų į „Storm MPV“, pagamintos technikos šarvavimo lygis atitinka STANAG1 standartą. Įgula – saugoma nuo ne šarvamušių kulkų paleistų iš pistoletų arba automatinių ginklų.
Pati įdomiausia projekto dalis – hibridinė dalis. Šičia gamintojas skelbiasi apie unikalų sprendimą. Šarvuotis turi dyzelinį variklį, kuris veikia generatoriaus principu. Gamina elektrą tiesiogiai varikliams arba gali pildyti baterijas. Guminiais vikšrais apautą mašiną varo du 210 kW elektriniai varikliai. Sausumoje ji gali įsibėgėti iki 140 km/h. Plaukimui galinėje dalyje sumontuota atskira 150 kW vandens turbina, kuri leidžia pasiekti iki 30 km/h greitį nestipriai (iki 1,5 metrų) banguojančiame vandenyje.
Baterijų talpa nepaskelbta, bet anot kūrėjų, baterijų ir variklio generuojamos elektros pakaks 18-36 valandoms sausumoje arba keturioms plaukiant. Važiuojant iki 90 km/h greičiu varomai vien baterijomis, jų galios turi užtekti 3,5 valandos kelionei. Maksimalus greitis baterijas turėtų išsiurbti per kiek daugiau nei valandą. Nelabai tikslu, tačiau kuomet technika pritaikyta veikti itin ekstremaliomis sąlygomis, atstumą įvardyti konkrečiais skaičiais greičiausiai nelabai ir įmanoma.
Amfibinis šarvuotis buvo kuriamas atsižvelgiant į policijos ir kariuomenės specialiųjų pajėgų tikėtinus poreikius. Mašina gali važiuoti įvairiais paviršiais įskaitant kalnus, dykumas ar net purvynus. Dėka vikšrų sukuriamo itin mažo spaudimo paviršiams, technika turėtų beveik neklimpti.
Gamintojai tikisi, kad užsakymų sulauks ir iš civilių norinčių pramogų. Prasilėkti tokiu greičiu per dykumas ne vieno ekstremalo svajonė. Apie numatomą serijinės gamybos pradžią arba galimas kainas kol kas neskelbiama.