Per avariją aukų išvengta, dėl smūgio išsiskleidė saugumo oro pagalvės, dėl kurių ant automobilio savininko žmonos, kuri vairavo transporto priemonę, rankų atsirado nudegimų.
Automobilio savininkas kreipėsi į gamintoją su prašymu laikinai stabdyti „Model X“ tiekimą ir išsiaiškinti incidento priežastis.
Tačiau oficialus „Tesla“ atstovas informavo, kad avarijos metu automobilyje buvo nustatytas rankinio valdymo režimas, o autopilotas prieš įvykstant avarijai nebuvo įjungtas.
„Atlikę duomenų analizę galime patvirtinti, kad „Model X“ automobilyje buvo įjungtas rankinio valdymo režimas, o autopilotas ir kontrolės sistema tiek avarijos metu, tiek ir prieš ją įjungti nebuvo. Duomenys parodė, kad automobilis judėjo 10 kilometrų per valandą greičiu, bet po to buvo maksimaliai nuspaustas akseleratorius. Automobilis į vairuotojo komandą sureagavo ir ėmė judėti greičiau“, – teigė „Tesla“ atstovas.
Reaguodamas į gamintojo atstovų pranešimą, automobilio savininkas patikino, kad jo žmona yra patyrusi vairuotoja, ne kartą stačiusi automobilį šalia vietos, kurioje įvyko avarija, ir pridūrė, kad ji tikrai negalėjo supainioti akseleratoriaus ir stabdžio pedalų.