Pateikiame šį sąrašą ir DELFI skaitytojų dėmesiui.
Geriausias solidus sedanas: „BMW 750i xDrive“
Geriausias sportiškas kupė: „BMW M2“
Mažas, tvirtas ir galingas – lyg vidutinio svorio boksininko smūgis. Vos spustelėsite akceleratorių ir daugiau nebenorėsite iš jo išlipti.
Didžiausias sporto grynuolis, kokį kada nors yra pagaminusi „Mercedes-Benz“, galintis savo aliuminio kūną vežti apie 300 km/val. greičiu, o iki šimto pagreitėjantis per 3,7 sek. Alsuojantis dinamika – pakaba ir jos elementai sureguliuoti lenktynių režimo tikslumu. Verta pirkti, nes tai yra didžiausias vairavimo malonumas, kurį gali pasiūlyti Vokietijos gamintojas.
Preciziško it lazerio spindulys vairavimo pavyzdys. Galiniai varomi ratai, V12 atmosferinis variklis ir tik 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė. Šimto km/val. greitis pasiekiamas per 4,5 sekundės. Trumpesnis reziumė: važiavimas juo – lyg šuolis į solidaus biudžeto veiksmo filmo gaudynių sceną.
Tuo metu „Tesla“ gali skrieti 250 km/val. greičiu, o iki 100 km/val. įsibėgėti net per 3,8 sek. Ir tai pasiekiama nesinaudojant degalinių paslaugomis. Elektromobilio akumuliatoriai vienu įkrovimu leis mėgautis automobilio privalumais 400 km.
660 AG V8 variklis su turbinomis šiam superautomobiliui leidžia ne tik pasiekti 100 km/val. greitį vos per 3 sekundes, bet ir gerokai mažiau naudoti kuro bei teršti aplinką. Vienas iš geriausių Italijos gamintojo įspūdingos galios ir didžiausio malonumo vairuoti derinys.
Greičiausias keturvietis kabrioletas rinkoje šiuo metu. V12 626 AG variklis suteikia beveik trijų tonų svorio monstrui galimybę iki 100 km/val. įsibėgėti per 4 sekundes. Rankų darbo surinkimas, kur apgalvota kiekviena smulkmena – britų gamintojo pasididžiavimas.
Sedanas, kuris iki 100 km/val. bėgėjasi per sunkiai suvokiamas 2,8 sekundės, tuo metu salone esančius priversdamas patirti 1,1G perkrovas. Panašiais rodikliais pasigirti gali tik „Lamborghini Huracan“ ir „McLaren 650S“ superautomobiliai.
Elektros varikliu varomas automobilis gali vienu įkrovimu nuvažiuoti beveik 500 km, be to yra erdvus ir įrengtas ne prasčiau nei aukštesnių klasių „Mercedes-Benz“.
Pats nominacijos pavadinimas daug pasako. Tai automobilis, kuriame jūs turite mažiausiai galvoti apie... automobilį, kuriame jus veža vairuotojas. Visą „Mulsanne“ galite įsirengti detaliai pagal savo poreikius: nuo mažiausių apdailos detalių iki spalvų ir medžiagų ar net grindų kilimėlio, kurio kutuose ranka gali paskęsti.
Sportiškiausias „Camaro“ iš visų kada nors gamintų. Iš „Corvette Stingray“ pasiskolintas 455 AG V8 motoras ir „Cadillac ATS“ mielai paskolinta pakaba. Variklis – priekyje, varomi ratai – galiniai, daugybė važiavimo režimų parinkčių ir automatiškai besireguliuojanti pakaba – viskas, ko užteks absoliučiam vairavimo džiaugsmui pajausti.
Aukščiau paminėtas variklis (iki 100 km/val. – per 3,8 sek. arba greičiau nei „Audi R8“, „Porsche 911 Carrera“ ar „BMW M3“), maksimalus 300 km/val. greitis, galimybė pačiam nustatyti sūkių ribą, kada perjungiama pavara. Sąrašą sudarę specialistai sako, kad nepabandęs nesuprasi - visai, kaip ir su vidutinio amžiaus krize...
Apibrėžimas „sportiškas“ skirtingiems žmonėms reiškia skirtingus dalykus. „Rolls-Royce“ teritorijoje tai reiškia V12 624 AG variklį 2200 kg sveriančiame, kiek ilgesniame nei 5 metrai automobilyje. Per 4,4 sekundės 100 km/val. greitį pasiekiančiame automobilyje pasijunti it privačiame lėktuve, kuriame skrenda kažkas iš karališkos šeimos asmenų.
Aukcionų skaičiai nemeluoja: 1974-1977 metų „Porsche 911“ vertė pernai augo 154 procentais. Pagal šį rodiklį Vokietijos sportinių automobilių legendai neprilygo nei „Aston Martin“, nei „Ferrari“, nei „Lamborghini“.
Geriausia kolekcininkų naujiena: „Superformance Cobra“
Spalvingas mažasis rodsteris, kurį pagal oficialią „Shelby“ licenciją ėmė gaminti „Superformance“ kompanija, leido iki smulkiausių detalių atkurti 1960 metų „Cobra 289“ legendą. Priekyje sumontuotas „Ford“ V8 variklis, galiniai varomi ratai ir kiti technologiniai sprendimai prieš gamybą suderinami su pirkėju, kurių jau yra 4000.