Koroanviruso pandemija nesukliudė istoriniams „Bugatti“ modeliams sublizgėti aukcionų namuose „Bonhams“ ir „Gooding & Company“.
„Bugatti Type 59 Sports“
Už 1934 m. laidos „Bugatti Type 59 Sports“, kurio kėbulo numeris 57248, aukcione buvo prašoma 12,681 mln. JAV dolerių. Tai vienas brangiausių „Bugatti“, kada nors parduotų aukcionuose.
Automobilis buvo sukurtas specialiai „Bugatti Gran Prix“ gamyklos komandai lenktynėms ir laimėjo Belgijos „Gran Prix“ Spa trasoje. Vėliau baigė lenktynes trečioje vietoje Monako „Gran Prix“.
Automobilis iki pat šių dienų likęs tokios būklės, koks jis buvo prieš daugelį metų, niekas jo nerestauravo. Į priekį jį varo 8 cilindrų eilėje kompresorių turintis variklis, kurio darbinis tūris 3,3 litro. Variklio galia siekia 250 AG, kituose modeliuose („Type 59“ buvo gaminamas iki 1936 m.), variklio galia siekia net iki 380 AG.
„Bugatti Type 57S Atalante“
Už šį automobilį aukcione buvo sumokėta 10,44 mln. eurų. 57502 kėbulo numerį turintis modelis priklausė britų lenktynininkui ir „Bugatti“ gerbėjui Earl Howe'ui 1937-aisiais. Tai vienas iš 17 modelių, kuriems Jean'as Bugatti sukūrė sensacingą „Atalante“ kėbulą.
Automobilio variklis turi turbiną, yra 3,3 l darbinio tūrio ir generuoja iki 175 AG.
„Bugatti Type 55 Super Sport Roadster“
Šis 1932-ųjų modelis aukcione buvo parduotas už 7,1 mln. JAV dolerių. Iki pat 1935-ųjų „Bugatti“ pagamino tik 38 „Bugatti Type 55 Super Sport“ modelius, o 11 iš 14 modelių, gavusių rodsterio kėbulą, tebeegzistuoja ir šiandien.
Automobilis buvo restauruotas ir 1993-aisiais „Pebble Beach“ renginyje laimėjo pirmąją vietą savo klasėje.
„Bugatti Type 35C“
„Bugatti Type 35C Grand Prix“ modelis, kurio gamybos metais laikomi 1928-ieji, aukcione kainavo 5,23 mln. JAV dolerių. Šis automobilis, kurio kėbulo numeris 4871, buvo kurtas „Targa Florio“ ištvermės lenktynėms 1928-aisiais.
Daugiau nei 90 metų amžiaus automobilio istorijoje – vos keturi savininkai. Jis niekuomet nebuvo restauruotas, yra visiškai originalus. Po kapotu – 8 cilindrų eilėje 2 l darbinio tūrio variklis, generuojantis 125 AG ir galėjęs pasiekti 200 km/val. greitį.
„Bugatti Type 55 Super Sport“
1931 m. „Bugatti“ vienam entuziastui kainavo 5,07 mln. JAV dolerių. Tai ypatingas modelis, mat 1932 m. Louis Chiron ir Count Guy Bouriat-Quintart drauge vairavo šį modelį Le Mano lenktynėse.
Kiek vėliau automobilio savininkas sumontavo unikalų „Figoni“ kėbulą ant automobilio važiuoklės. Taip atrodymas šis „Bugatti“ buvo naudojamas ir saugomas vienoje šeimoje daugiau nei 60 metų.
Po kapotu – 2,3 l daribinio tūrio 8 cilindrų turbiną turintis variklis, generuojantis 160 AG.