Tai, kad naujasis „Volkswagen Polo“ yra skirtas jaunimui, iš tikrųjų yra svarbi reklaminio siužeto dalis. Reklamoje matomas augantis berniukas, kuris vis patenka į bėdą, nesvarbu, ar važiuoja dviratuku, ar motoroleriu. Jam į pagalbą visada skuba rūpestingas tėvas.
Galiausiai vaikas užauga ir ateina laikas sėsti už automobilio vairo. Tik žioplumas su amžiumi nedingsta.
Vos tik ši reklama, susukta specialiai televizijai, pasirodė eteryje, Jungtinės Karalystės Reklamos standartų agentūra sulaukė šešių skundų. Gali pasirodyti, kad šeši skundai nėra taip jau daug, tačiau iš tikrųjų tai yra pakankamai didelis nepatenkintų žmonių skaičius. Kiek jų savo nepasitenkinimą nutylėjo? Įprastai reklamomis skundžiasi vos vienas ar du žmonės, didesnis skundų skaičius pasiekiamas tik tada, kai reklamoje rodoma kas nors ekstremalaus (pavyzdžiui, nuogybės).
Kuo užkliuvo ši „Volkswagen Polo“ reklama? Skundų autoriai teigė, kad ji skatina neatsakingą vairavimą. Agentūra nusprendė, kad nepatenkinti televizijos žiūrovai yra teisūs, nes reklama tarsi parodo, kad neatsargus vairavimas nėra taip jau blogai, jei tik turite reikalingas saugumo sistemas.
Tai yra žalingas požiūrius - vairuoti reikia atsargiai, nepriklausomai nuo to, už kokio automobilio vairo sėdite. Tačiau ar sprendimas reklamą uždrausti nėra perdėtas?
Jungtinės Karalystės Reklamos standartų agentūra turi savo argumentų. Visų pirma, šis „Volkswagen Polo“ klipas akivaizdžiai pažeidžia bent porą taisyklių, kurias reklamų kūrėjai tikrai žino. Pavyzdžiui, draudžiama perdėtai pabrėžti saugumo sistemų privalumus. Nepadėjo ir tai, kad keleivio vietoje sėdintis tėvas atrodo išsigandęs, o fone groja energinga muzika.
„Volkswagen“ ėmė ginti savo reklamą. Markės atstovai teigia, kad reklama akivaizdžiai neskatina neatsargaus vairavimo. Būtent tai, kad toks vairavimas yra blogas pavyzdys, ir bandyta pabrėžti keleivio reakcijomis. Be to, buvo rodomas ne neatsakingas, o nepatyręs vairuotojas. O tokiems ir padeda saugumo sistemos.