„Jeigu situacija toliau nesikeis, ateityje prognozuojamas tik (tokių sukčiavimo atvejų – red.) augimas. Mažėjimui pagrindų kol kas nėra“, - laidoje „Žvilgsnis“ sakė A. Gučius.
Pasak jo, tai dažniausiai daroma dviem atvejais: kada norima atsikratyti sugedusiu ar rinkoje nepopuliariu automobiliu arba kai tam tikros grupuotės automobilius naudoja kaip uždarbio šaltinius.
A. Gučiaus teigimu, draudimo išmokos kartu su galiojančiais teisės aktais yra tikrai didelės, kadangi draudikams yra labai nepalanki situacija, nustatant žalą, jos dydį ir t.t. Jis pabrėžia, kad draudimo išmokų apskaičiavimo principas yra ydingas.
„Pats žalos atlyginimas transporto priemonei yra ydingas, ir jį būtina keisti, norint sutvardyti sukčius ir padaryti rinką stabilesnę. Tai susiję daugiau su tuo, kad pats draudikas daugeliu atveju yra ne kaip žalos nustatytojas, o kaip piniginė“, - sakė A. Gučius.
Jo teigimu, sprendžiant situaciją, reikėtų žiūrėti į kaimyninių šalių praktiką, kur yra apribota galimybė gauti draudimo išmoką grynaisiais pinigais po eismo įvykio.
„Remontas turėtų būti privalomas remonto įmonėje, taip mes nušautume du zuikius: taip mes užkirstume kelią tokiems sukčiavimo atvejams ir būtume tikri, kad automobilis, pakliuvęs atgal į eismą, yra tinkamai suremontuotas“, - teigė A. Gučius.
Laida „Žvilgsnis“ transliuojama darbo dienomis 11.05 val.